Lue keskustelun säännöt.
Mistä voi johtua
19.03.2008 |
että neljävuotiaan sylki haisee tosi pahalle. Henkikin välillä mutta toi sylki kyllä haisee vaikkei henki haisiskaan. Huomasin sen kun lapsi puhalsi jotain torvea ja toi sen mulle ja torvi lemus. Siks oon asiaan jatkossa kiinnittäny huomiota.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla