Lue keskustelun säännöt.
Apua, mitä teen?
19.03.2008 |
Pitäisi päättää muutetaanko USAan. Koko elämä pitäisi siirtää sinne, vieraaseen maahan. Mietityttää lasten koulunkäynti, kaverit ym. sopeutuminen.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla