Lue keskustelun säännöt.
Poskiontelopunkteerauksen jälkeen hirveä päänsärky - onko normaalia?
27.02.2008 |
Mulle tehtiin tänään elämäni eka punkteeraus ja hetken piinan jälkeen olo helpottui kun rööreistä lähti hirveät limat pois.
Nyt 5h toimenpiteen jälkeen iski kauhea päänsärky. Kuuluuko kuvioon?
Kommentit (3)
Kolmesti on punkteerattu ja helopotusta sillä on tullut ei lisävaivoja.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla on punkteerattu kerran sillä lailla, että kolmesti punkteerattiin saman viikon aikana, aina päivä oli väliä. Sitten vasta oli ontelot tyhjät.
Mutta ei minulla siinä välissä ehtinyt tulla pää eikä posket kipeiksi, kuulostaa oudolta.
Pitäisikö sinun ottaa yhteyttä lääkäriin uudestaan?
menee poskionteloon väärässä kulmassa. Hengenlähtö on lähellä kun aivoihin asti lipsahtaa