Lue keskustelun säännöt.
Kumpi on parempi valinta: n73 vain n95? Mitään en tekniikasta tajua
16.01.2008 |
ja nuo olisivat nyt vaihtoehdot uudeksi kännykäksi, kumpaa suosittelisit, ja onko jollain käytöstä/toimivuudesta kokemuksia?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ainoa miinus että on melko hidas vaihtamaan esim. valikosta toiseen.