Kuka kertoo totuuden Meghanista? Kaikki työntekijät katoavat heidän ympäriltään. Onko Meghan oikeasti tyranni?
Kommentit (14)
Sopeutuminen on vaikeaa. Se ilmeisesti haluaa kunnioitusta ja arvostusta, mutta hakee sitä väärillä menetelmillä. Voisiko joku käydä kertomassa sille, että nuo ansaitaan, niitä ei voida käskyttää?
Heh. Näiden tiernapojissa murjaani on myös styranki.
Eikö tämä Cohen oltu jo uutisoitu aiemmin? Samojen henkilöiden lähdöt pistetään lööppeihin tasaisin väliajoin uusina niin alkaa tosiaan näyttää aika karmealta.
Kuka kertoisi totuuden keltaisesta lehdistöstä??
Voi kunpa saisivat maistaa omaa lääkettään. Pahanilkeitä lööppejä toimittajista! Toisaalta ketä kiinnostaa sellaiset...
Hmm. Lieneekö hatusta repäisty? Aiemmin on jo väitetty, että Meghan on nokkava ja käyttäytyy huonosti "alempiaan" kohtaan. Tämä väite oli jo aikoja sitten ja liittyi siihen, miksi suhde siihen julkkiskokkiin loppui.
Lisäksi Meghania vastaan puhuu eniten se, että välit sukuun on rikki, ei ole vanhoja ystäviä jne. Eniten puhui sen managerin ystävällinen kommentti, jossa kertoi Meghanin mielellään siirtyvän elämässä eteenpäin. Eli käytännössä dumppaa elämästään kaikki hyödyttömät ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Heh. Näiden tiernapojissa murjaani on myös styranki.
*repesin*
Päivän paras lohkaisu! XD
Katsokaa Harryn ilmettä: vanhentunut hetkessä ja olemuksesta on kadonnut ilo.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Lieneekö hatusta repäisty? Aiemmin on jo väitetty, että Meghan on nokkava ja käyttäytyy huonosti "alempiaan" kohtaan. Tämä väite oli jo aikoja sitten ja liittyi siihen, miksi suhde siihen julkkiskokkiin loppui.
Lisäksi Meghania vastaan puhuu eniten se, että välit sukuun on rikki, ei ole vanhoja ystäviä jne. Eniten puhui sen managerin ystävällinen kommentti, jossa kertoi Meghanin mielellään siirtyvän elämässä eteenpäin. Eli käytännössä dumppaa elämästään kaikki hyödyttömät ihmiset.
Nuo syyt kertovat mielestäni todella paljon. Vaikka muuttaisin maailman toiselle laidalle ja naisin ties minkä prinssin, niin kyllä tasan pitäisin yhteyttä sukulaisiini ja vanhoihin ystäviini. Tuntuisi ihan kamalalta hylätä kaikki entinen ja aloittaa kokonaan uudestaan, ystävystyminen ja kaikki. Ei mitään perinteitä, ei tapoja, kun kaikki pitäisi aloittaa alusta.
Joku mättää.
Järjestöissä projektit on aina lyhytkestoisia
Joten vaihtuvuus on normaalia .
Eikös se ollut Meghan ja Harry jotka eivät ole antaneet anteeksi perheelle
Eikä ihmekään
Jos nuo väittämät olisi totta olisi parlamentti ottanut tittelit pois
Senhän me tiedämme kaikki
uutiset on uutisia. miksi joitakin kiusataan koulussa?
Miksi joitakin kiusataan työelämässä? suljetaan ulos.
MISSÄ OLISI vika?
kiusatussa? ulos savustetussa?
kiusaajissa ei mitään vikaa. oletko tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
uutiset on uutisia. miksi joitakin kiusataan koulussa?
Miksi joitakin kiusataan työelämässä? suljetaan ulos.
MISSÄ OLISI vika?
kiusatussa? ulos savustetussa?
kiusaajissa ei mitään vikaa. oletko tyhmä?
UUTINEN: 2018!
Lue uutisia, päättele itse.