Lue keskustelun säännöt.
Kuinka moni säikähtää jos omaa tai lasten koulua uhataan huomenna, mä en
Kommentit (2)
Ovat kuulemma perustaneet nettiin Pekan sympatiseeraajat sivustonkin. =((
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sitä en tiedä mitä tekisin tai tekisinkö mitään mutta säikähtäisin kyllä!