Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kodin1 -verkkokaupan järkyttävät hinnat!

Vierailija
06.05.2023 |

Mistä ne oikein repii noi hinnat?! Kannattaa tehdä hieman hintavertailua, jos meinaa tilata. Täsmälleen sama matto Kodin1 93e, Bauhaus 21,90e. Molemmat ns. normaalihintoja. Tulisi hieman huijattu olo jos olisin tilannut tuolta kalliimmalla hinnalla ja huomannut tuon toisen kaupan hinnan (ei nekään tappiokseen myy, vaan hyvällä katteella!)

Tällainen varoituksen sananen vaan muillekin...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien ulina on kuin musiikkia.

Vierailija
2/21 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritykset haluavat tehdä voittoa, stop the press! Aloittaja on tehnyt mullistavan havainnon!

😂 pakko olla nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman.

Vierailija
4/21 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritykset haluavat tehdä voittoa, stop the press! Aloittaja on tehnyt mullistavan havainnon!

😂 pakko olla nainen

Tokihan ne voittoa haluavat ja saavat tehdä mutta kyllä tuossa hinnoittelussa alkaa olla jo huijauksen makua!

Vierailija
5/21 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂 pakko olla nainen

Minun puolesta saat ostaa ihan mistä haluat, mutta jos nyt kuitenkin olisi ok asiasta täällä keskustella, jookos!

Vierailija
6/21 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinullakaan muuta tekemistä ole kuin tunkea täysin turha ja typerä kommenttisi tähän ketjuun? Käy vaikka kävelyllä, niin helpottaa.

Vierailija
7/21 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tyhmien myös...

Vierailija
8/21 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta että Suomalaiset yritykset haluavat tehdä voittoja hinnalla millä hyvänsä.

Itse olen jo vuodesta 2008 tehnyt hintavertailuja ulkomailta asti. Tätä en ole katunut. Esim yksi erikoistuote olisi Suomessa maksanut 4500 € ja sen sain ulkomailta 2000 €. Sama valmistaja ja osat jne. Eli näin paljon täällä meidät vedätetään. Toki kun tilaa suoraan ulkomailta niin sinne maksan myös alvit, ei Suomeen

Vierailija
9/21 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä varakkaillakaan paljoa järki päätä pakota, jos täysin samasta tuotteesta maksaa hymyssä suin vaikka 3x hinnan xD

Vierailija
10/21 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla tuotteilla on eri hintoja. Eikä missään tapauksessa kannata luottaa mihinkään vertaa.fi tms. Sivustoon.

Vierailija
11/21 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa kirjoitti:

Se on totta että Suomalaiset yritykset haluavat tehdä voittoja hinnalla millä hyvänsä.

Itse olen jo vuodesta 2008 tehnyt hintavertailuja ulkomailta asti. Tätä en ole katunut. Esim yksi erikoistuote olisi Suomessa maksanut 4500 € ja sen sain ulkomailta 2000 €. Sama valmistaja ja osat jne. Eli näin paljon täällä meidät vedätetään. Toki kun tilaa suoraan ulkomailta niin sinne maksan myös alvit, ei Suomeen

Kodin1 ei taida enää olla suomalainen? Eikö virolaiset ostaneet sen Anttilan konkurssin jälkeen?

Vierailija
12/21 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kodin1 ei taida enää olla suomalainen? Eikö virolaiset ostaneet sen Anttilan konkurssin jälkeen?

Kodin1 on Suomessa toimiva yritys ja heillä on suomalainen y-tunnus https://www.kodin1.com/meista

Vierailija
13/21 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko. ulkomaassa on myös matalammat palkat ym. kulut. Sinulla on todennäköisesti vielä lakkoilemalla entisestään korotettu suomalainen palkkataso, mutta et siis tajua, että se vaikuttaa myös hintatasoon?

Jos tässä maassa joku vedättää, niin se on ay-liike, joka lopettaa työpaikat Suomesta.

Vierailija
14/21 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh mitä hintoja! Piti oikein katsoa niiden tarjoamat tuotteet. 

Hieman ällistytti: 60 kpl 45 litran muovisia pusseja, nyt 69,99 e, entinen hinta ollut 179,99 e. 

Onhan siinä muovipusseille hintaa!

Vierailija
15/21 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuon maton hinta on lähinnä ryöstö, kun melkein viisinkertainen toisen kaupan hintaan verrattuna!

Vierailija
16/21 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 pakko olla nainen

Tokihan ne voittoa haluavat ja saavat tehdä mutta kyllä tuossa hinnoittelussa alkaa olla jo huijauksen makua!

No eikä ole. KUKAAN ei pakota sinua ostamaan mitään sieltä.

Vierailija
17/21 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä matto?

Vierailija
18/21 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole hullu,, joka pyytää vaan se joka maksaa. Olin aikoinaan töissä firmassa. joka toi halvalla hienoelektroniikkaa ulkomailta ja myi sitä kalliilla suomalaisille asiakkaille. Jos asiakas halusi arvokkaille elektroniikkatuotteille suojalaukun, ostimme Anttilasta kovan kameralaukun ja veloitimme siitä asiakkaalta 5-kertaisen hinnan.

Vierailija
19/21 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on tullut huomattua. Eikö tää firma myynyt kuitenkin ihan normihintaista kamaa vielä joskus 2010?

Vierailija
20/21 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, tuo on käytännössä ihan eri firma. Vahemmille ihmisille tuttu nimi hämää.

Voi olla rekisteröiy Suomeen, mutta omistus ulkomailla, tod näk Virossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme