Lue keskustelun säännöt.
Joulupukin " HO-HO-HO" loukkaa naisia! :)
15.11.2007 |
http ://www. iltasanomat. fi/uutiset/ulkomaat/uutinen. asp?id=1455041
Mihin tää maailma on menossa? Toi juttu on kyl niin naurettava ettei tosikaan :D
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
" Hey ho, let' s go..."
Joillakin taas iso palkokasvi nenussa X)