Lue keskustelun säännöt.
Sanokaa voiko näin tehdä?
07.12.2007 |
Voiko Kuningaskuluttajalle lähettää vinkkiehdotuksen
jos jonkun firman palvelu mättää ja paljon?
Eikö esim. Elisasta tehty paljon sinne " vinkkejä" kun siellä laskutus mätti?
Vai onko se iso synti jos noin tekis?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla