Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa voiko näin tehdä?

Vierailija
07.12.2007 |

Voiko Kuningaskuluttajalle lähettää vinkkiehdotuksen



jos jonkun firman palvelu mättää ja paljon?



Eikö esim. Elisasta tehty paljon sinne " vinkkejä" kun siellä laskutus mätti?



Vai onko se iso synti jos noin tekis?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi