Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi joulu teille tulee?

Vierailija
02.12.2007 |

Yhteen väriin soinnutetut koristeet, tänä vuonna valkoinen joulu ehkä vähän hopeaa mukana valkoiset tasetit ja amaryllikset lasimaljoissa vihreällä sammalpedillä valkoisen takan edustalla. Kuusessa vain valkoisia ja hopeanvärisiä koristeita hillitysti.



Vai kuusessa kaikki lasten askartelemat runttaset jouluenkelit ja pöydällä anopin 16v käsityötunnilla ristipistoilla kirjailema ikiryppyinen joululiina. Punainen joulutähti ja vaalean punainen hyasintti sulassa sovussa pirttipöydällä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on punakultainen joulu =) Lastenhuoneessa saa olla esillä lasten askarteluja, mutta muun kodin koristelen oman makuni mukaan. Samoin kuusi tulee olemaan punakultainen.







Vierailija
2/11 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, sori, ei ollut tarkoitus huutaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa koristeluun ja koristeisiin, joten meillä on sulassa sovussa kaikenväriset ja kaikkien tekemät koristeet.

Vierailija
4/11 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aneeminen valkea-hopeinen lehtikuvajoulu, eikä sotkuinen sekamelskajoulu.



Kuusi on värikäs lasten koristelema perhekuusi ja muu koti minun laittama, mutta myös lapsille sopiva.

Vierailija
5/11 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meikäläinen on sentään taikin käynyt taiteiden maisteri.

Vierailija
6/11 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat pieniä vain kerran... Tuollaisia ykkösen kaltaisia " steriilejä" , tyylikkäitä naistenlehtien mukaisia jouluja ehtii viettää ihan liian monta vielä sittenkin kun lapset ovat kasvaneet isoiksi... :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnosta ylityylikäs ja viileän oloinen tunnelma. Sellaisen mielikuvan tuo ensimmäinen vaihtoehto ainakin minulle luo.

Vierailija
8/11 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoiset tasetit ja amaryllikset lasimaljoissa vihreällä sammalpedillä

JA

kuusessa kaikki lasten askartelemat runttaset jouluenkelit ja pöydällä anopin 16v käsityötunnilla ristipistoilla kirjailema ikiryppyinen joululiina.

Tosin se ikivanha käsityö löytyy seinältä roikkumasta, kun se ei ole pöytäliina vaan joulukalenteri ;) Pirttipöytää meiltä ei löydy ja takkakin on erillisessä takkahuoneessa eikä keskellä olohuonetta, eli sinne tuskin tuota amaryllista tulee aseteltua. Joulutähdistä ja hyasinteistä en ole koskaan tykännyt, etenkin jälkimmäiset haisevatkin kamalalle. Valkoista ja hopeaa meiltä on löytynyt joka joulu, lisäksi tykkään laittaa sopivasti punaista ja kultaa. Ja tietenkin kaikki lasten omat askarrukset :) Ja valkoisia kynttelikköjä joka makuuhuoneeseen, lisäksi niitä modernimpia " metallipilli" viritelmiä olohuoneeseen... Takkahuoneessa on kasoittain kynttilöitä ja ulkona lyhtyjä, pensaissa ulkovaloja ja takapihalla roihuja.

Joulu tuoksuu meillä pipareille ja kynttilöille. Kuusi on viime vuodet ollut muovinen, vaikka tuore tuoksuisikin ihanalle ja olisi paljon kauniimpi. Mites muilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnelma kyllä muuten tuosta kakkosesta.

Vierailija
10/11 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet valinnut täydellisen äärimmäiset vaihtoehdot joulukoristeluista.



Meillä laitetaan paljon kaikkea nättiä. Lasten tekeleet tietysti esiin, sopivat sitten olkkarin verhon sävyihin tai eivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joulukuusi on toinen juttu. Sinne on kertynyt monia muistoja ympäri maailmaa, perintökoristeita isovanhempieni kuusesta ym., myös lasten askartelemia ja itse tehtyjä koristeita. Joulukuusi ei ole minulle vain koriste, vaan ihanien muistojen pankki!



Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan