Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kolmas lapsi tuhoontuomittu haave?

Vierailija
17.11.2007 |

Mitä eroa arkeen on sillä, onko kaksi vai yksi lasta. Kovasti olisi kolmas toiveissa, mutta onkohan mikään (matkustelu, ravintolat, vierailut..) enää mahdollista toteuttaa kolmen kanssa. Nykyiset lapset on 3v ja 5v. Onko järkeä yrittää kolmatta vai onko kaksi järkevämpi ratkaisu? Selviääkö kolmen kanssa ilman että pää sekoaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lapset 4 ja 3-v ja kolmas syntyy keväällä.

Vierailija
2/3 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahdu tavaliiseen hyttiin, hotellihuoneeseen, taksiin... Vauvan kanssa vielä pystyy sumplimaan, mutta esim. 3 kouluikäisen kanssa enää ei. Monet pakettialennukset on myös 2aik. + 1-2 lasta.



Itsellä 3 lasta enkä yhtäkään pois antaisi tai kadu, mutta välillä kismittää kun kaikki on tehty " perusperheille" !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun jälkeen lopetan ehkäisyn ja kolmas toivotetaan tervetulleeksi.



Kaksi ekää on jo niin omatoimisia, että jaksan varmasti hyvin. Ja lapset on sitä suurinta kultaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi