Lue keskustelun säännöt.
Nyt auttakaa!
29.09.2007 |
Hei APUA! Miks mulle oli yhtäkkiä maksettua kotihoidon tukea vain 40¿ + jämät? Mitään ilmoitusta ei ole tullut, että maksettava summa olisi muuttunut.
Mulla on 2v kotona ja yli 3v just aloittanut hoidossa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla