Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkkani on 1830 €. 5 vuoden päästä saan ekan ikälisän. Muuta ei tule. On kaukana median valheista.

Vierailija
13.10.2007 |

Ja kaikki kollegani vastaavissa paikoissa saa saman. EI LISIÄ!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et varmaan ole laskenut mukaan lomakorvausta. sekin lasketaan palkkaan mukaan.



t. toinen hoitsu

Vierailija
2/8 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan tavallinen liksa esim. monissa terveyskeskuksissa ja vanhainkodeissa. Hoitajien alinta peruspalkkaa pitäisi nostaa, niin että palkkaus olisi yhteneväisempi kuin nykyään. Muut korotukset sitten työn vaativuuden mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen näyttänyt palkkanauhani kaikille laukojille, ja on turvat menneet tukkoon. Ovat olleet pahoillaan. Ovat luulleet palkkani olevan yli 2000...

On naamat tosiaan venähtäny.

Vierailija
4/8 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruspalkkaan pieni korotus ja lisiin sitten reilumpi!



Ei mistään muistakaan 8-16 töistä saa sen enempää liksaa, lisillä ne tehdään.

Vierailija
5/8 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

töihin.

Vierailija
6/8 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työtä niin kyllä 1800¿ on ihan naurettava korvaus niin raskaasta ja vaativasta hommasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkka 1890e, ei lisiä.

Vierailija
8/8 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysessä YKSITYINEN sektori. Vakasvasti olen alanvaihdosta miettinyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän