Lue keskustelun säännöt.
Ketkä kaikki selvänä tai ei ole juonut alkoholia laisin edes aikaisemmin?
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Töissä on hiukan ongelmia, ja haluan unohtaa ne edes hetkeksi, siksi on hyvä vetää perseet ihan kerran viikossa. Elikkä vitutukseen on hyvä kallistaa kippoa!
Olen minäkin joskus maistanut viinaa.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tykkään kyllä viikonloppuisin juoda 1-2 siideriä, koska on niin hyvän makuista ja rentouttavaa.
Tosi harvoin juon itseäni humalaan.
t: 9
Minulla kyllä 2 siideriä tuntuisi jo päässä.
En itse pidä siitä olosta ja en ole selvä enää mielestäni parinkaan sidukan jälkeen.
Vaan silloin esim. juttelen helpommin vieraillekkin ihmisille jännittämättä ja mieliala hiukan kohoaa ja rentoutuu.
ap
Siis vaikka lievistä huumeista tai alkoholista... Minulla on hauskaa ollut aina ilmankin ja juhlat joissa ei ole juotu on ollut hauskaa. Viinanhuuruissa taas miltei aina joku alkaa tapella/itkeä/ökyillä yms.
ap