Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kahvilassa töissä ja se työ on ihan paskaa

Vierailija
19.11.2017 |

Äksyjä ja rasittuneita työkavereita. Lisäksi olen heidän silmissään roskaa, koska olen vuokrafirmalainen. Asiakkaille pitäisi aina olla niin mielin kielin ja nuolla kynnys heidän edessään. Koska on se asiakaspalvelu niin palveluammatti.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas on aina oikeassa. Nyt vaan positiivisuutta, niin hyvin menee. :)

Vierailija
2/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakas on aina oikeassa. Nyt vaan positiivisuutta, niin hyvin menee. :)

Ei ole. Tuo on niin väärinymmärretty sanonta ettei toista löydy.

Ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupee sossupummiksi niin pääset helpommalla elämässä.

Vierailija
4/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh, katselett varmaan uutta työtä, toivottavasti tärppää.

Mutta muuta nyt ihmeessä asennettasi vähän, ei kenenkään edestä tarvitse kynnystä nuolla. Itsekin aspa-alalla ja kohtelen asiakkaita ja kanssaihmisiä ihan normaalilla kohteliaisuudella, mutta kynnyksiä tai perseitä minusta ei ole nuolemaan 😂

Vierailija
5/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vitsi, haluaisin töihin sellaiseen tylyn/paskan palvelun kahvilaan. Olisin elementissäni.

"Se olis viisi euroa, mahtaakohan sun rahat riittää"

"Kaivappa nyt ne kolikot hiukka vikkelämmin taskustas"

Vierailija
6/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No höh, katselett varmaan uutta työtä, toivottavasti tärppää.

Mutta muuta nyt ihmeessä asennettasi vähän, ei kenenkään edestä tarvitse kynnystä nuolla. Itsekin aspa-alalla ja kohtelen asiakkaita ja kanssaihmisiä ihan normaalilla kohteliaisuudella, mutta kynnyksiä tai perseitä minusta ei ole nuolemaan 😂

Juuri näin, ihan peruskohteliaisuus ja -ystävällisyys riittää aspatyössä, ap:n heitto kynnyksen nuolemisesta on naurettava (vaikka lieneekin vertauskuvallinen). Mutta toki jos oikeasti tuolta tuntuu niin kandee hakea muuta työtä muualta. Sitä peruskohteliaisuutta ja -ystävällisyyttä vaan tarvitaan muuallakin, että...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä picnicissä ja meillä kaikkia kohdellaan samalla tavalla. Vuokratyöntekijät pelastavat tilanteen, tulevat paikkaamaan jonkun vakkarin paikan.

Harmi, että koet sinua kohdellaan huonosti.

Vierailija
8/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äksyjä ja rasittuneita työkavereita. Lisäksi olen heidän silmissään roskaa, koska olen vuokrafirmalainen. Asiakkaille pitäisi aina olla niin mielin kielin ja nuolla kynnys heidän edessään. Koska on se asiakaspalvelu niin palveluammatti.

Asiakaspalvelu on muuttunut teennäiseksi. Kahvilamyyjät hymy korvissa teennäisesti yrittävät saada lisämyyntiä ja palvella asiakasta ylitsepursuavan ystävällisesti. Ei jotenkin istu Suomeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höh, katselett varmaan uutta työtä, toivottavasti tärppää.

Mutta muuta nyt ihmeessä asennettasi vähän, ei kenenkään edestä tarvitse kynnystä nuolla. Itsekin aspa-alalla ja kohtelen asiakkaita ja kanssaihmisiä ihan normaalilla kohteliaisuudella, mutta kynnyksiä tai perseitä minusta ei ole nuolemaan 😂

Juuri näin, ihan peruskohteliaisuus ja -ystävällisyys riittää aspatyössä, ap:n heitto kynnyksen nuolemisesta on naurettava (vaikka lieneekin vertauskuvallinen). Mutta toki jos oikeasti tuolta tuntuu niin kandee hakea muuta työtä muualta. Sitä peruskohteliaisuutta ja -ystävällisyyttä vaan tarvitaan muuallakin, että...

Ei sillä, on kyllä ihan oikeastikin olemassa ihmisiä, jotka vaativat kovaan ääneen kuut ja planeetat, koska ovathan Maksavia Asiakkaita, mutta siitä huolimatta, peruskohteliaisuus riittää.

Ja totta kyllä tuokin, harvassa ovat ne työt, jossa ei oikeasti tarvitse olla tekemisissä yhtään kenenkään kanssa missään tapauksessa. Eli aina tarvii kuitenkin niitä käytöstapoja ja jonkun näköistä sosiaalista taitoa.

Vierailija
10/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, se on vittumaista työtä. Sympatiat on sun puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiakas on aina oikeassa. Nyt vaan positiivisuutta, niin hyvin menee. :)

Ei ole. Tuo on niin väärinymmärretty sanonta ettei toista löydy.

Ohis

Aivan - asiakkaan pitää antaa luulla olevansa oikeassa.

T: kokki-tarjoilija

Vierailija
12/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vitsi, haluaisin töihin sellaiseen tylyn/paskan palvelun kahvilaan. Olisin elementissäni.

"Se olis viisi euroa, mahtaakohan sun rahat riittää"

"Kaivappa nyt ne kolikot hiukka vikkelämmin taskustas"

Suomessa saa välillä joissakin paikoissa tuollaista asiakaspalvelua. Esimerkiksi paikoissa joissa santsikuppi kuuluu hintaan on kysytty että monesko santsikuppi sinulla on jo menossa (ensimmäinen oli, nautiskelin kahvista enkä tiennyt että pitää kerralla kulauttaa kurkkuun) tai jos ei kuulu hintaan ja olen käynyt ostamassa toisen kupillisen on todettu että taasko ostat kahvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symppaaaan!!!

Tänään joku vanha akka alkoi määrymään minulle, kun olin hänen mielestä liian hidas. Ei ollut hänen erikoisannosta valmiina, niin piti tehdä sellainen. Tein sen tahallani hitaammin. Hähäh.

Vierailija
14/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vitsi, haluaisin töihin sellaiseen tylyn/paskan palvelun kahvilaan. Olisin elementissäni.

"Se olis viisi euroa, mahtaakohan sun rahat riittää"

"Kaivappa nyt ne kolikot hiukka vikkelämmin taskustas"

Suomessa saa välillä joissakin paikoissa tuollaista asiakaspalvelua. Esimerkiksi paikoissa joissa santsikuppi kuuluu hintaan on kysytty että monesko santsikuppi sinulla on jo menossa (ensimmäinen oli, nautiskelin kahvista enkä tiennyt että pitää kerralla kulauttaa kurkkuun) tai jos ei kuulu hintaan ja olen käynyt ostamassa toisen kupillisen on todettu että taasko ostat kahvia.

Taksikuski on myös kerran kysynyt onko minulla rahaa maksaa kyydistä ennen kuin lähti liikkeelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vitsi, haluaisin töihin sellaiseen tylyn/paskan palvelun kahvilaan. Olisin elementissäni.

"Se olis viisi euroa, mahtaakohan sun rahat riittää"

"Kaivappa nyt ne kolikot hiukka vikkelämmin taskustas"

Suomessa saa välillä joissakin paikoissa tuollaista asiakaspalvelua. Esimerkiksi paikoissa joissa santsikuppi kuuluu hintaan on kysytty että monesko santsikuppi sinulla on jo menossa (ensimmäinen oli, nautiskelin kahvista enkä tiennyt että pitää kerralla kulauttaa kurkkuun) tai jos ei kuulu hintaan ja olen käynyt ostamassa toisen kupillisen on todettu että taasko ostat kahvia.

Taksikuski on myös kerran kysynyt onko minulla rahaa maksaa kyydistä ennen kuin lähti liikkeelle.

Minulle sanottiin eräässä lounaspaikassa, että ruoan saamiseksi tarvitaan rahaa...

Vierailija
16/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äksyjä ja rasittuneita työkavereita. Lisäksi olen heidän silmissään roskaa, koska olen vuokrafirmalainen. Asiakkaille pitäisi aina olla niin mielin kielin ja nuolla kynnys heidän edessään. Koska on se asiakaspalvelu niin palveluammatti.

Sanopas, missä kahvilassa olet töissä.

Kierrämme kaukaa, niin kitkerää lienee siellä ilmapiiri ja kahvi kans?

Sellainen paikka on konkurssikypsä, kun jokainen on kuin omaa pa......ansa niellyt.

Joten älä sure, saat sieltä pian lähdöt kotisohvallesi ellet yhtään osaa edes näytellä iloista asennetta asiakkaille.

Jos omistaisin kyseisen paikan, laittaisin luudan heilumaan. Olisit kiitollinen, että olet päässyt ovesta luikahtamaan sisälle.

Moni tulisi mielellään tilallesi. Joten Herää Jo!

Vierailija
17/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjattonko oot kirjoitti:

Sanopas, missä kahvilassa olet töissä.

Kierrämme kaukaa, niin kitkerää lienee siellä ilmapiiri ja kahvi kans?

Sellainen paikka on konkurssikypsä, kun jokainen on kuin omaa pa......ansa niellyt.

Joten älä sure, saat sieltä pian lähdöt kotisohvallesi ellet yhtään osaa edes näytellä iloista asennetta asiakkaille.

Jos omistaisin kyseisen paikan, laittaisin luudan heilumaan. Olisit kiitollinen, että olet päässyt ovesta luikahtamaan sisälle.

Moni tulisi mielellään tilallesi. Joten Herää Jo!

Miks asiakkaille pitäis näyttää iloista asennetta?

Ei kuulu työnkuvaan.

Vierailija
18/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kuitenkin työpaikka. Monella ei ole. Tuo vuokratyöntekijöihin suhtautuminen on tietenkin syvältä, se on sellaista kiusaamismeininkiä, jota ei saisi olla.

Asiakaspalvelussa ei pidemmän päälle jaksa, jos ei opi olemaan ottamatta mitään henkilökohtaisesti. Se sun osa on rooli, et edusta asiakkaalle itseäsi siinä vaan sitä yritystä. Muistuta itseäsi tästä koko ajan, älä mene tunteella mukaan mihinkään tilanteeseen.

Vierailija
19/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kuitenkin työpaikka. Monella ei ole. Tuo vuokratyöntekijöihin suhtautuminen on tietenkin syvältä, se on sellaista kiusaamismeininkiä, jota ei saisi olla.

Asiakaspalvelussa ei pidemmän päälle jaksa, jos ei opi olemaan ottamatta mitään henkilökohtaisesti. Se sun osa on rooli, et edusta asiakkaalle itseäsi siinä vaan sitä yritystä. Muistuta itseäsi tästä koko ajan, älä mene tunteella mukaan mihinkään tilanteeseen.

Ai että jos mua syytetään hitaaksi, kutsutaan palvelusväeksi tai ehdotellaan pikaisia auton takapenkillä, niin en saa sanoa mitään?

Vierailija
20/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen oman vakityön ohessa vuokrafirman kautta extraushommia, enkä ole koskaan vielä kokenut mitään väheksyntää tai ylenkatsomista vakihenkilökunnan taholta, harmi, että sinulle on niin sattunut.

Asennoidun työhöni niin, että asiakkaalla on toiveita ja minun hommani on täyttää ne. Ajattelen myös, että olen onnistunut työssäni jos asiakas lähtee hyväntuulisempana mitä oli tullessaan.

MUTTA: Asiakaspalvelu ei ole sitä, että asiakas voi ja saa sanoa ja käyttäytyä miten tahansa ja minä hymyilen ja sanon kiitos, e-hei! Arvostan omaa työtäni ja osaamistani, aina ei asiakas arvosta. Olen oppinut olemaan ottamatta asiatonta negatiivisuutta henkilökohtaisesti - eihän se tyyppi minua tunne.  Joskus joku osaa sanoa niin pahasti, että se tuntuu, mutta siitä täytyy vaan päästä yli.

Asiakaspalvelu ei kyllä ole sitäkään, että ollaan mielin kielin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan