Lue keskustelun säännöt.
Miksi ruokaresepteissä yleensä lukee nykyisin margariini
05.08.2007 |
Kai niissä voi käyttää myös voita? Mielestäni ennen resepteissä luki pelkästään voi tai " voita tai margariinia" , mutta nykyisin useimmiten pelkkä margariini. Onko voissa jotain olennaista eroa sitten?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla