Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saako lapsen verukkeella olla palkatta töistä pois vaikka 100 päivää vuodessa (kunnalla)?

Vierailija
29.08.2016 |

Tuli mieleen tuo juttu, missä kerrottiin, että alle 3 v lapsella voi olla 100 sairaspäivää vuodessa, kun aloittaa päiväkodin. Itsellä kohta töihin meno edessä ja lapset päikkyyn.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa kyllä, mutta käytännössä harvemmin.

Vierailija
2/4 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusvirhe, piti tietysti kirjoittaa palkallisesti. Terv ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä lapsen sairautta kohden saa olla 4 päivää pois töistä kerralla järjestämässä lapsen hoitoa. (TES määrittää palkanmaksun). Jos on sairauksia usein, voi työnantaja päättää että lapselle pitää järjestää erillinen hoito eikä maksa. Myös palkaton poissaolo voi olla kyseenalaista.

Vierailija
4/4 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi