Katselin kaupassa ihmisten ostoksia. Jollakin mummolla oli kärryissä mm. kokonainen laatikko sandels- kaljaa
Mitä vanha mummo niillä tekee? Aikooko se juoda ne kaikki?
Kommentit (62)
No niin oli kyllä monella nuorella ja keski-ikäisellä miehelläkin.
Mikset kysyny siltä mummolta, että mitä se aikoo niillä kaljoilla tehdä! Soita nyt äkkiä poliisit varmuuden vuoksi.
Niin oli mullakin. En muista mitä muut osti mutta alkotuotteita näkyi kyllä, mitäs siitä?
Vierailija kirjoitti:
Mikset kysyny siltä mummolta, että mitä se aikoo niillä kaljoilla tehdä! Soita nyt äkkiä poliisit varmuuden vuoksi.
Joo ja huoli-ilmoitus ja mielellään lasu varmuuden vuoksi.
Oliko se sun isoäitisi? Ketään muuta et saa mummotella.
Itse mummon näköisenä roudaan usein viinaa ja kaljaa isälleni, joka on niin sanotusti toistaitoinen. Enemmän on kyllä hävettänyt tyhjien pullojen ynnä tölkkien palautus.
Olen jotenkin hämmästynyt, että joku katselee toisen ihmisen ostoksia ja postaa sitten niistä ostoksista tännekin. Eikö ole mitään omaa elämää tämmösellä oliolla? Menee kauppaa katselemaan toisten ostoksia?
Mummolle on tulossa saunavieraita. Rantasauna on lämpiämässä ja vihdat jo odottavat siellä kylpijöitä. Kateeksi käy.
Sandels onkin hyvää vaikka itse suosin yleensä siideriä. Pitääkin olla varuillaan, ettet bongaa meikäläistä haukankatseellasi.
Mä pukeuduin mummoksi ja vein kavereille kaljaa T Kaapo 14v
Kyllä minäkin katson kenellä on kaljaa ostoskärryissä. Mietin aina että "rahaa on" kun sitä kaljaankin riittää.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se sun isoäitisi? Ketään muuta et saa mummotella.
Tai mitä? Vttu että pistää vihaksi tuollaiset mielensäpahoittajaidiootit.
Mikä on vanha mummo? Kun tällä palstalla yli 40 v on joidenkin mielestä vanha mummo.
Mummot saa juoda kaljaa jos haluavat. Ihme kyyläämistä muiden ostoksista.
Ap olisi repinyt pelihousunsa, kun me ei ostettu tänään yhtäkään vihannesta tai hedelmää. Syy on vain se, että ollaan lähdössä reissuun ja ostetaan tuoretuotteet vasta paikan päällä. Kärryssä oli tortillalättyjä ja kastikkeita, jauhoja, keksejä yms.
Mitä muuta olisi pitänyt olla, ap?
Mäkin ostin tänään 6-päckin olutta. Ne riittää kyllä hyvin viikoksi.
Jos mummolla on pappa? Tai tulee naapurin pappa kylään? Miksi tommosia kyttäät ja mietit?