Lue keskustelun säännöt.
Loppuuko työttömyystuki joskus?
17.08.2016 |
Mitä tapahtuu 300 päivän rajan jälkeen. Pitääkö silloin mennä sossuun hakemaan rahaa, jos ei ole siihen mennessä työllistynyt? :(
Kommentit (3)
300 pv on ansiosidonnaisen raja. Sen jälkeen saat silti työttömyyskorvausta. Tietysti paljon pienempää kuin ansiosidonnaista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tulot tippuu ja pitkäaikaistyöttömillä kyllä työnsaanti vaikeutuu.
Työkkäri varmaan keksii toimii...työkokeilu tms.
Eikös ne ole muuttumassa kaikki kelan maksettaviksi jatkossa, jostain muistelen kuulleeni.