Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten tämmöisestä potutuksesta pääsee eroon? Turhautumisesta on kysymys.
08.06.2007 |
Olen vuorotyössä. Nyt tuntuu etten ehdi yhtään mitään tehdä. Lapsillekin pitäisi olla aikaa. Tenttiinkin pitäisi lukea ( joo, ihan oma vika kun opiskelenkin tässä ) ja siivoamista, puutarhanhoitoa yms. älyttömästi. Ja järkihän sanoo, ettei niistä kannattaisi pultata, mutta nyt jotenkin keittää yli. Tuntuu, että kiehun tässä potutuksen liemessä. Arghhh!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa