Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saksassa tapahtunut itsemurhapommi - yksi kuollut 12 loukkantunut

Vierailija
25.07.2016 |

Syyrialainen turvapaikanhakija oli räjäyttänyt repussaan kantamansa pommin väkijoukossa.

Kommentit (130)

Vierailija
1/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansbachin poliisin mukaan on viitteitä siitä, että räjähteeseen oli lisätty metallipaloja vahingon lisäämiseksi.

Vierailija
2/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt vissiin mennyt niinkuin Strömsössä tuo räjäytys, kun ei tämä paskakasa onnistunut yhtään ihmistä tappamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen mukaan turvapaikanhakija, joka saanut kieltävän turvapaikkapäätöksen jo vuosi sitten. Miten ihmeessä se on ollut yhä maassa? Vai meneekö tämä niin, että kielteinen päätös ei vaikuta mihinkään vaan silti voi jäädä palloilemaan vuosikausiksi maahan asumaan, jos ei vaan huvita lähteä?

Vierailija
4/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt vissiin mennyt niinkuin Strömsössä tuo räjäytys, kun ei tämä paskakasa onnistunut yhtään ihmistä tappamaan.

Yksi kuollut? Olennjo ihan sekaisin näistä.

Vierailija
5/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt vissiin mennyt niinkuin Strömsössä tuo räjäytys, kun ei tämä paskakasa onnistunut yhtään ihmistä tappamaan.

Yksi kuollut? Olennjo ihan sekaisin näistä.

Tekijä kuoli.

Vierailija
6/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylen mukaan turvapaikanhakija, joka saanut kieltävän turvapaikkapäätöksen jo vuosi sitten. Miten ihmeessä se on ollut yhä maassa? Vai meneekö tämä niin, että kielteinen päätös ei vaikuta mihinkään vaan silti voi jäädä palloilemaan vuosikausiksi maahan asumaan, jos ei vaan huvita lähteä?

Kyllä, juuri näin se menee. Vain vapaaehtoisesti lähtevistä päästään eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö poliitikot viime vuonna sanoneet että näistä pakolaisista ei tule mitään ongelmia?

Vierailija
8/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylen mukaan turvapaikanhakija, joka saanut kieltävän turvapaikkapäätöksen jo vuosi sitten. Miten ihmeessä se on ollut yhä maassa? Vai meneekö tämä niin, että kielteinen päätös ei vaikuta mihinkään vaan silti voi jäädä palloilemaan vuosikausiksi maahan asumaan, jos ei vaan huvita lähteä?

Eikö täälläkin ole pari tuhatta kielteisen päätöksen saaneita vapalla jalalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Herrmann kertoo, että epäilty oli ilmeisesti ensin pyrkinyt sisään ulkoilmafestivaaleille, mutta turvamiehet käännyttivät hänet. Festivaalin loppuillan ohjelma peruttiin tapahtuman johdosta, ja yli 2 000 ihmistä evakuoitiin." Anteeksi, mtuita miksi ihmeessä tyyppiä ei tuollin otettu kiinni ja luovutettu poliisille? Mitä helv..? http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001226353.html

Vierailija
10/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Herrmann kertoo, että epäilty oli ilmeisesti ensin pyrkinyt sisään ulkoilmafestivaaleille, mutta turvamiehet käännyttivät hänet. Festivaalin loppuillan ohjelma peruttiin tapahtuman johdosta, ja yli 2 000 ihmistä evakuoitiin." Anteeksi, mtuita miksi ihmeessä tyyppiä ei tuollin otettu kiinni ja luovutettu poliisille? Mitä helv..? http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001226353.html

Jos hän on yrittänyt päästä sisään ilman lippua ja siksi käännytetty. Tuollaisen takia ei ole vielä syytä ottaa ketään kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Herrmann kertoo, että epäilty oli ilmeisesti ensin pyrkinyt sisään ulkoilmafestivaaleille, mutta turvamiehet käännyttivät hänet. Festivaalin loppuillan ohjelma peruttiin tapahtuman johdosta, ja yli 2 000 ihmistä evakuoitiin." Anteeksi, mtuita miksi ihmeessä tyyppiä ei tuollin otettu kiinni ja luovutettu poliisille? Mitä helv..? http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001226353.html

Jep, varmaan halunneet katsoa reppuun. "ei mulla täällämuuta kuin näitä nauloja ja johtoja kun tykkään paskarrella"

Ehkä on poliisit tulleet hakemaan ja on tullut hoppu. Tai vahingossa posauttanut.

Vierailija
12/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 loukkaantunut vakavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tällaista ei voi tapahtua Suomessa.

Vierailija
14/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Herrmann kertoo, että epäilty oli ilmeisesti ensin pyrkinyt sisään ulkoilmafestivaaleille, mutta turvamiehet käännyttivät hänet. Festivaalin loppuillan ohjelma peruttiin tapahtuman johdosta, ja yli 2 000 ihmistä evakuoitiin." Anteeksi, mtuita miksi ihmeessä tyyppiä ei tuollin otettu kiinni ja luovutettu poliisille? Mitä helv..? http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001226353.html

Jos hän on yrittänyt päästä sisään ilman lippua ja siksi käännytetty. Tuollaisen takia ei ole vielä syytä ottaa ketään kiinni.

Tarkastetaanko saksassa reput festivaaleilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Herrmann kertoo, että epäilty oli ilmeisesti ensin pyrkinyt sisään ulkoilmafestivaaleille, mutta turvamiehet käännyttivät hänet. Festivaalin loppuillan ohjelma peruttiin tapahtuman johdosta, ja yli 2 000 ihmistä evakuoitiin." Anteeksi, mtuita miksi ihmeessä tyyppiä ei tuollin otettu kiinni ja luovutettu poliisille? Mitä helv..? http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001226353.html

Jos hän on yrittänyt päästä sisään ilman lippua ja siksi käännytetty. Tuollaisen takia ei ole vielä syytä ottaa ketään kiinni.

Ai että 2000 ihmisen festari peruttiin, koska jolain kävijällä ei ollut lippua mukana? :D

Vierailija
16/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan joku viranomainen voisi selittää sen, miksi mies oli maassa jos turvapaikkahakemus hylätty vuosi sitten.

Vierailija
17/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt vissiin mennyt niinkuin Strömsössä tuo räjäytys, kun ei tämä paskakasa onnistunut yhtään ihmistä tappamaan.

12 loukkaantunutta, 3 vakavasti.

Vierailija
18/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt vissiin mennyt niinkuin Strömsössä tuo räjäytys, kun ei tämä paskakasa onnistunut yhtään ihmistä tappamaan.

Yksi kuollut? Olennjo ihan sekaisin näistä.

Tekijä kuoli.

Itsemurhapommittaja kuoli ja sen lisäksi kuoli sivullinen. 3 kriittisessä tilassa ja haavoittuneita. 

Vierailija
19/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaukset ei toimi, korjatkaa!

Vierailija
20/130 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä piti ottaa kun eivät osaa olla ihmisiksi. Turvapaikka on pikkuisen eri kuin toisten ihmisten tappaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi