Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On aika pistää EM-kisojen selostajat paremmuusjärjestykseen ja antaa palautetta

Vierailija
14.06.2016 |

Nyt kun jalkapallon EM kekkerit on pyörähtäneet mukavasti käyntiin, voimme ratkoa tämänkin ikuisuuskiistan. Kuka ärsyttää, kuka on pihalla ja kenen juttuja kuunnellessa tekee mieli laittaa mutelle. Oma suosikki on Tapsa, vanhan koulukunnan tyylikäs herrasmies jonka ääni ja selostus on miellyttävää.

Myös studiovieraat ja asiantuntijat voi laittaa puntariin, naurattiko Litin heitto Saksa on paska maa, mutta ei pelaajat esim vai keuliiko mopedi joskus liikaa?

On aika pistää EM-kisojen selostajat paremmuusjärjestykseen ja antaa palautetta

Tapio Suominen
37.78%
Tero Karhu
24.44%
Matti Härkönen
22.22%
Jari Haapala
11.11%
Kimmo Porttila
4.44%
Ääniä yhteensä: 90

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapsaa on hehkutettu. Kuin hunajaa korville :) Karhu taas jakaa mielipiteitä.

http://www.iltalehti.fi/jalkapallon-em-2016/2016061421727098_jw.shtml

Vierailija
2/21 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok tää Porttilakin on joka nyt selostaa, Tapsa on kyllä paras.

Vierailija
4/21 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras jalkapalloselostaja Tuomas Virkkunen ei edes selosta näitä kisoja.

Vierailija
5/21 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapsa on paras, ihanan verkkainen ja rauhallinen tyyli. Tykkään Karhusta, ärrävikoineen, se on niin ihanan innostunut koko ajan. Muut jakaa pronssisijan tasaisesti. Ainut ketä rasittaa mua välillä, on Litmanen, se ja sen MINÄ sanoin jo ennen ottelua ja MINÄ olen tehnyt maaleja sillä ja sillä tavalla. Phuh, välillä laitan äänen pois telkkarista. Sori avautumisesta.  :)

Vierailija
6/21 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero on paras.

Tapio Suominen ällöttää aina ja joka lajissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssi Kukkonen

Vierailija
8/21 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras jalkapalloselostaja Tuomas Virkkunen ei edes selosta näitä kisoja.

Taitaa Tuomas olla sidottu maikkariin, ykkösselostaja siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero Karhua en voi sietää, en ymmärrä miten niin pahalla r-vialla varustettu mies on päästetty noihin hommiin. Myös pelaajien nimet on jatkuvasti ihan mitä sattuu.

Vierailija
10/21 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapsa on paras, ihanan verkkainen ja rauhallinen tyyli. Tykkään Karhusta, ärrävikoineen, se on niin ihanan innostunut koko ajan. Muut jakaa pronssisijan tasaisesti. Ainut ketä rasittaa mua välillä, on Litmanen, se ja sen MINÄ sanoin jo ennen ottelua ja MINÄ olen tehnyt maaleja sillä ja sillä tavalla. Phuh, välillä laitan äänen pois telkkarista. Sori avautumisesta.  :)

Tapsassa on tyyliä, pidän sentakia, jotain charmikasta miehen äänessä ja selostuksessa on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä tää Karhukin on.

Vierailija
12/21 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litti on paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KArhu ja Härkönen; Karhu innostunut sekä asiantunteva.  Suomisen ymmärrys on sitä ja tätä. Lisäksi en pidä jostain syystä sen äänestä.

Vierailija
14/21 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niki Juusela! Ei vaan vissiin tykkää hirveesti futista selostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tero Karhua en voi sietää, en ymmärrä miten niin pahalla r-vialla varustettu mies on päästetty noihin hommiin. Myös pelaajien nimet on jatkuvasti ihan mitä sattuu.

Eihän sillä edes ole paha r-vika?

Vierailija
16/21 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero Karhu on aivan  liian yli -innokas selostuksessaan, mikä kuulostaa teennäiselle.

Selostuksessa usein puristeinen ääni  tuntuu suorastaan koomiselle  ))

Jopa pelipaidan värejä ilmoittaessaan nousee ääni korkealle ..

Kyllä selostuksessa voi olla tunnetta ja äänenepainoa mukana  mutta tässä tapauksessa  liika on liikaa!

Nimim.  

Kymmeniä vuosia urheilulähetyksiä kuunnellut

Vierailija
17/21 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero Karhu ei tunnu käsittävän pelitilanteita eikä osaa pukea otteluita viihdyttäväksi sanailuksi. Divaritason selostaja. En ymmärrä miksi on päästetty Em-studioon.

Vierailija
18/21 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero Karhulla on tunnetta pelissä kun hän selostaa. Tällaisia selostajia pitäisi olla enemmän. Matti Härkönen tietää myös lajista paljon ja osaa heittäytyä peliin mukaan. 

Vierailija
19/21 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelissä on aidosti fiilistä niin kyllä se välittyy spontaanisti kotikatsomoihin. Ei siihen tarvita välittäjäksi kimittävää ihmistorvea.

Vierailija
20/21 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi YLE on informoinut moneen kertaan, että selostusäänen saa kokonaan pois ja voi kuunnella ainoastaan otteluääniä. On ollut käyttöä! Kamalinta on kuunnella ärrävikaisen Tero Karhun idioottimaista  kirkumista. Aluksi luulin että juopunut kisaturisti on päässyt mikrofonin ääreen.  Myös itserakkaan Litmasen änkytystä on rasittavaa kuunnella, ämämäm jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi