Lue keskustelun säännöt.
On aika pistää EM-kisojen selostajat paremmuusjärjestykseen ja antaa palautetta
14.06.2016 |
Nyt kun jalkapallon EM kekkerit on pyörähtäneet mukavasti käyntiin, voimme ratkoa tämänkin ikuisuuskiistan. Kuka ärsyttää, kuka on pihalla ja kenen juttuja kuunnellessa tekee mieli laittaa mutelle. Oma suosikki on Tapsa, vanhan koulukunnan tyylikäs herrasmies jonka ääni ja selostus on miellyttävää.
Myös studiovieraat ja asiantuntijat voi laittaa puntariin, naurattiko Litin heitto Saksa on paska maa, mutta ei pelaajat esim vai keuliiko mopedi joskus liikaa?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En tiedä r-viasta, mutta kyllä eilen ärsytti, kun pelaajat eivät olleet edes kentällä, kun Karhu jo kiekui innostuneena.