Lue keskustelun säännöt.
TODELLA huono omatunto perunoiden paistamisesta! :(
14.06.2016 |
Ne vinkuvat uunissa kuin niihin sattuisi. Tunnen itseni julmaksi ihmiseksi.
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse asiassa perunoiden kuumuuden sietokyky on erityisen korkea, ne siis vinkuivat ihanaa lämpöä😊 Ei syytä huoleen.
Olikohan se K-kaupan mainos, missä ne perunat hyppii iloisesti liukuhihnalla? Ap taisi nyt syödä ne.
😂😂😂😂