Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kanada ei edes arvosta voittoaan!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä se Suomen mestaruuskaan mikään kaikkien aikojen uskomattomin juttu olisi ollut kun meillä on jo kaksi mestaruutta.  Eri asia jos eka mestaruus olisi ollut tarjolla.  Sen ekan mestaruuden jälkeen suurin huuma kuoli lopullisesti.

Vierailija
2/5 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sentään hyvä, että minä arvostan. Voitin Expektillä 75e. Sain 50e:n riskittömällä sijoituksella 125:n tilin.

Ei hopea ole häpeä, olen tyytyväinen Leijonista  ja iloinen itsestäni kun uskalsin luottaa "sisäiseen ääneeni". Lieneeköhän osasin "aavistaa ennakkoon" Kanada voiton XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanada kävi vaan palauttamassa suomalaiset takaisin maan päälle. Näyttivät, että "hockey is Canada's game" ja hakivat omansa pois. Voi pojat miten ylivoimaisia ne tulee olemaankaan World Cupissa, se joukkue tulee olemaan ihan timanttia.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
4/5 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun vihdoinkin voidaan puhua World Cupista. Kyllä sitä yritti jo aikaisemmin, mutta palstalla oli MM-huuma päällä. Nyt voidaan jännittää parempia pelejä.

Vierailija
5/5 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi, kyllähän niiden olisi pitänyt olla sen verran herrasmiehiä, että olisivat antaneet luovutusvoiton pienelle Suomelle, jossa sentään sitä olisi arvostettu! On tämä maailma niin epäreilu, kun parempi joukkue voittaa, eikä se, joka sitä voittoa enemmän haluaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi