Kanada ei edes arvosta voittoaan!
http://www.iltasanomat.fi/jaakiekko/art-2000001185003.html
Suomi olisi arvostanut!
Kommentit (5)
On sentään hyvä, että minä arvostan. Voitin Expektillä 75e. Sain 50e:n riskittömällä sijoituksella 125:n tilin.
Ei hopea ole häpeä, olen tyytyväinen Leijonista ja iloinen itsestäni kun uskalsin luottaa "sisäiseen ääneeni". Lieneeköhän osasin "aavistaa ennakkoon" Kanada voiton XD
Kanada kävi vaan palauttamassa suomalaiset takaisin maan päälle. Näyttivät, että "hockey is Canada's game" ja hakivat omansa pois. Voi pojat miten ylivoimaisia ne tulee olemaankaan World Cupissa, se joukkue tulee olemaan ihan timanttia.
Terveisin Naispelko22
Ihanaa, kun vihdoinkin voidaan puhua World Cupista. Kyllä sitä yritti jo aikaisemmin, mutta palstalla oli MM-huuma päällä. Nyt voidaan jännittää parempia pelejä.
No voi voi, kyllähän niiden olisi pitänyt olla sen verran herrasmiehiä, että olisivat antaneet luovutusvoiton pienelle Suomelle, jossa sentään sitä olisi arvostettu! On tämä maailma niin epäreilu, kun parempi joukkue voittaa, eikä se, joka sitä voittoa enemmän haluaa!
No eipä se Suomen mestaruuskaan mikään kaikkien aikojen uskomattomin juttu olisi ollut kun meillä on jo kaksi mestaruutta. Eri asia jos eka mestaruus olisi ollut tarjolla. Sen ekan mestaruuden jälkeen suurin huuma kuoli lopullisesti.