Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Nyt eivät päänsäryt enää rasita.

Kommentit (12)

Vierailija

On siinä tiukka paikka naisella kun äijä on salaa laittanut pillerin aamuteen tms joukkoon ja pitäisi pihdata rangaistukseksi vaikkapa siivoammatomuudesta, mutta kun halupillerin vaikutus ylijyrää kaikki rangaistusaktiviteetit...

Vierailija

Marginaalisen hyödyn antava lääke, jolla hoidetaan oireita, jotka eivät ole hengenvaarallisia. Kuitenkin itse lääkkeellä on huomattavia sivuvaikutuksia. Hyöty/riski-arvion mukaan tämän ei olisi pitänyt koskaan markkinoille edes päästä, mutta niin vain pääsi. Lääkeyhtiö lobbasi tämän väkisin myyntiin feministien avulla, jotka tekivät tästä(kin) sukupuoliasian. Jos nyt siis Addyi:stä on kyse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Eikö tuota pitäisi lisätä yleisesti kaikkiin elintarvikkeisiin niin maailmasta tulisi parempi paikka.

Tarkistusnumerokin oli tälle viestille 777, tulkitsen niin että korkeammatkin voimat ovat kanssani samaa mieltä.

M

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saisko miehile näitä kans?
T. Aina halukas nainen

Ai että miehellesi syötettäisiin lääkkeitä, koska sinä haluat enemmän seksiä? "Minä, minä, minä eikä kukaan muu."

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tätä nykyajan seksikeskeisyyttä aivan varmasti naureskellaan tulevaisuudessa.

Tulevaisuuden ihmiset ovat niin idiootteja, etteivät ne osaa edes nauraa saati lukea.

Vierailija

Eikös tuollaisia uskomuspillereitä ole myyty luontaistuotealalla ja nettikaupoissa jo pitkään? Vai onko apteekin pillerit parempia.

Vierailija

Ja taas keino peittää todellisia ongelmia. Ei väliä vaikka nainen uupuu kodin, työn ja lasten kanssa ja alenee vain kodinhoitahaksi eikä mies kunnioita naista sen vertaa että hoitaisi osansa ja osoittaisi arvostusta. Nyt tarvitsee vain syödä pilleri. Näppärää.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat