Lue keskustelun säännöt.
" Heidi Sohlberg: vauva tuli"
21.06.2007 |
ihankun sieltä voisi tulla sitten jotain muutakin. Ihan älyttömiä noi iltapäivälehtien otsikot. Olen ennenkin kiinnittänyt samaan huomiota.
Miksei voi laittaa vaikka tyttö tuli tai ihana vauva syntyi tms,,
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija: