Lue keskustelun säännöt.
Kannattaako lähes käyttämätöntä tosi uutta vauvan turvakaukaloa laittaa Huutikseen myyntiin?
29.05.2007 |
Näyttäis vähän sille, et huutajat maksavat suurin piirtein saman hinnan on kaukalo sitten melkein 10 vuotta vanha koko suvun lapsilla kiertänyt tai muutaman kuukauden vanha.
Kommentit (2)
Tuoli oli kuitenkin ollut käytössä jo 5v, mutta äärimmäisen hyväkuntoinen. Meni ekalla huutokerralla kaupaksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Missä muuten sitä myisit ja mitä siitä suunnilleen toivoisit saavasi... Vois kiinnostaa.