Lue keskustelun säännöt.
Avorattaat hajosivat. Saako rungon kuntoon enää hitsaamalla?
05.06.2007 |
Rattaat tosiaan hajosivat. Olisivat saaneet vielä kestää puolisen vuotta.
Onko kukaan saanut rattaansa kuntoon hitsaamalla vai pitäisikö hankkia käytetyt? Myös kulut kiinnostaisivat. Onko työ kalliimpaa kuin rattaiden hankinta? Kyse on siis tuplarattaista, joita käytettynä saa noin 70 eurosta ylospäin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tietäisikö joku kannattaako rattaita enää yrittää korjata, kun takuukaan ei ole enää voimassa?