APUA!!! (huutisasiaa)
Tein kevätsiivousta ja keräsin KAIKKI meikit ja kosmetiikan jota en käytä. En siivonnut niitä mitenkään ja ilmoituksessakin kerroin että ovat vain laatikoista kerättyjä. Toisista jäljellä vain jämät ja toisista enemmän, ehkä 1/10 käyttämättömiä. Ei lähtöhintaa, ei hintavarausta.
Kohde sulkeutui paripäivää sitten ja hinta nousi ihan pilviin, hinnaksi tuli melkein 40e!!! + 10e:n postikulut!
Mitä ihmettä mä teen kun en todellakaan kehtaa noita rahoja ottaa vastaan. Pitäisi ainakin putsata nuo kaikki meikit mutta kun en viitsisi hommaan ryhtyä... Ostaja kyselee tilinumeroa jonne voi maksaa... Pyydänkö vähemmän vai kehtaanko myydä tuolla hinnalla, mitä jos sitten tuleekin negaa perään vaikka ihan selvästi olen ilmoittanut että ovat JÄMIÄ ja KÄYTETTYJÄ???
Millainen ihminen maksaa jämistä tuollaisia summia?
Kommentit (2)
itseppähän se huusi ja tosiasiassa. jos olet ilmoittanut että meikit on käytettyjä niins illoin et ole puhunut mitään skeidaa ja itse ostaja on huutonsa huutanut.
Olen aina ollut sitä mieltä että se ei ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. Ennenkin olen hyviä kauppoja tehnyt mutta nyt jotenkin kutittaa mahanpohjassa. Eihän se minun vikani ole jos joku on huutanut noin paljon mutta silti...