Lue keskustelun säännöt.
Woe wee! Nytkö se sitten loppui?!?
28.05.2007 |
Siis päiväunien nukkuminen. Lapsi 1½-vuotta ja kolme päivää päiväunille meno ollut yhtä tuskaa. Nyt torkkunut pari tuntia niin, että herää 10 minuutin välein.
Ei ole kipeänä, eikä hampaita tulossa (vain taaimmaiset poskihampaat puuttuu).
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voi olla ohimenevä vaihe ja kokeilee vaan rajojaan. Meidän tyttö temppuili unien kans puoltoistavuotiaana, sekä 2½ vuotiaana, mut ne vaiheet menneet aina ohi. Oon vaan laittanu nukkumaan, ja jos ei oo nukahtanut, niin seuraavana pvänä uudelleen. Jossain vaiheessa ollut niin väsynyt, et uni maittanut ja nyt käy taas hyvin nukkumaan. Taistelua kyllä ollaan asian tiimoilta käyty ja se on ollut tosi rasittavaa! Mut lapset erilaisia..jotkut jättää unet ajoissa pois. Tosin lapsesi vielä pieni ja lepoa varmasti tarvitsee, ole sinnikäs, näytä, että olet tosissasi asian kanssa, koita pysyä rauhallisena ja älä ihan helpolla vielä lannistu!