Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dildon omistajat.

Vierailija
09.04.2007 |

Kuinka yleinen leikkikalu parisuhteessa elävillä? Käytätkö myös yksin vai ainoastaan miehesi kanssa? Haluttaisiin hankkia, mutta en ole varma onko " moraalisesti" oikein lapsiperheessä. Olenko kenties vanhanaikainen?





Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin minuun sitä vain käytetään

Vierailija
2/14 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tällä hetkellä 3 erilaista. Käytän enimäkseen yksin, mutta joskus miehenikin kanssa niillä touhutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellanen vibralla varustettu. Käytetään sekä yksin että yhdessä.

Vierailija
4/14 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeessä hankkikaa!

Vierailija
5/14 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään moraalitonta ole.

Vierailija
6/14 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin suristellaan aina sillon tällön. Ensin vaan kaksin, mutta nykysin käytän sitä yksinkin.. ;)



Kiva kapistus. Saa paljon väriä elämään, lisää mausteita petipuuhiin.



Kerran on lapsi (2- vuotias) kävelly se kädessä vastaan, sitten se on piilotettu paremmin kun lipastossa..



Seksissä ei ole mitään moraalitonta, hauskuusaste riippuu teistä mihin vedätte rajan. Se että on lapsi ei tarkota että seksi on yhtään tylsempää kuin niiden joilla ei ole lasta, jos haluatte kokeilla koneita niin kokeilkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan muka noin? Ei meillä ainakaan ole tullut mieleenkään hankkia mitään hieromasauvoja tai seksivälineitä muutenkaan, enkä usko, että ollaan mitenkään nipoja. Mielestäni normaaliin seksielämään eivät kuulu seksilelut, kyllä ilmankin pärjää.

Vierailija
8/14 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran vanhanaikainen, että se on minulla piilossa ja käytän vain itsekseni ja harvoin, kiva peli se on eikä kai ole mitään hävettävää purkaa välillä omia paineitaan. Minä olen aika viriili ollut aina, joten ei ainakaan tarvitse pettää vaikka toisen lipido on toista vilkkaampi. Sinkkuaikoina oli muuten parasta turvaseksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka muutenkin seksi erittäin hyvää niin dildo tuo lisämaustetta :)

Vierailija
10/14 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Onkohan muka noin? Ei meillä ainakaan ole tullut mieleenkään hankkia mitään hieromasauvoja tai seksivälineitä muutenkaan, enkä usko, että ollaan mitenkään nipoja. Mielestäni normaaliin seksielämään eivät kuulu seksilelut, kyllä ilmankin pärjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

*reps *



*kops*

Vierailija
12/14 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä haittaa on jos käyttää välineitä? Sekö ei ole normaalia seksiä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harkitsin kauan ennenkuin uskalsin ostaa sauvan. Aivan loistava ostos! Sauvan avulla tutustuin itseeni paremmin ja nykyään seksi on aivan ihanaa.



Niitä voi tilata netistä, jos alan kauppa ujostuttaa. Myyjät kaupoissa ovat yleensä asiantuntevia ja mukavia.

Vierailija
14/14 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä käytetään pääasiassa,

muutaman kerran koittanut itsekseni!



ja meillä on ihan " normaalia" seksiä mielestäni,

vaikka muutamaa leluakin välillä kokeillaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme