Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla kipeä, mies EHDOTTI Ikeaan lähtöä ja tuntuu, että en jaksaisi.... Pitäiskö soittaa päivystykseeen??

Vierailija
23.04.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jopa ambulanssi olisi syytä tilata.

Koetapa vielä miettiä IKEAn lihapullien makua ja sitä säilytysverkkopussia, eikö vieläkään tee mieli lähteä?

Jos ei, niin heti lääkäriin.

PS. Googlettamallakin löytyisi tietoa kylä paremmin kun täältä!

Vierailija
2/3 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ollaan vähän aikaa sit muutettu ja pitkään olen haaveillut Ikeaan menosta ostoslistan kanssa ja on tainnut mieskin päänsä kolauttaa, kun sitä ehdottaa, eipä tuo järin innostunut ole aiemmin ollut. Taitaa sillä olla ne lihapullat mielessä....



ap :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, ettetkö oikeasti haluaisi lähteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi