Lue keskustelun säännöt.
Olenko ainut pienirintainen, jota koskee ilman rintaliivejä?
16.12.2015 |
Monet pienirintaiset kun harmittelevat sitä, että niitä rintaliivejä pitää pitää "yleisen häveliäisyyden vuoksi", vaikkei niitä muuten pienen koon vuoksi tarvitsisi tukemaan. Minulla on AA-kuppikoko, mutta minuun koskee ilman rintaliivejä. En tiedä, johtuuko sitten siitä, että rintojen muoto on sellainen suippo eikä "puolikas pallo". Olenko oikeasti jotenkin omituinen näin pienirintaisena, että rintojen vapaa liikkuvuus ja paino ei tunnu hyvältä ja aiheittaa jopa kipuja?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla