Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainut pienirintainen, jota koskee ilman rintaliivejä?

Vierailija
16.12.2015 |

Monet pienirintaiset kun harmittelevat sitä, että niitä rintaliivejä pitää pitää "yleisen häveliäisyyden vuoksi", vaikkei niitä muuten pienen koon vuoksi tarvitsisi tukemaan. Minulla on AA-kuppikoko, mutta minuun koskee ilman rintaliivejä. En tiedä, johtuuko sitten siitä, että rintojen muoto on sellainen suippo eikä "puolikas pallo". Olenko oikeasti jotenkin omituinen näin pienirintaisena, että rintojen vapaa liikkuvuus ja paino ei tunnu hyvältä ja aiheittaa jopa kipuja?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi