Lue keskustelun säännöt.
Onko Kärkkäisellä myytävät tuotteet aitoja?
20.11.2015 |
Ovatko aitoja vai jotain mukaelmia? Maksavat vaan niin paljon vähemmän kuin normaalisti. Esimerkiksi yhdet Iittalan lasit maksavat 20 euroa vähemmän. Uskaltaako tuolta ostaa mitään?
Kommentit (2)
No on aitoja. Ei niissä muuten iittalan merkkejäkään saisi olla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihan aitoja ovat.