Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko on postikonttorin työntekijän palkka?

Vierailija
20.11.2015 |

Onko yli 3000 €/kk?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/7 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti yli 3000 euroa, onhan keskipalkkakin enemmän kuin tuo 3k. Ainakin jos laskee lisät ja lomarahat tuohon summaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei postikonttorin työntekijä saa pahemmin mitään lisiä, pientä iltalisää vaan, eikä takuulla ole lähelläkään 3000e liksa.

Vierailija
4/7 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap vähän tyhmä?

Miksi kuvittelet, että postitoimipaikan asiakaspalvelutyöstä maksettaisiin noin valtavan paljon enemmän kuin asiakaspalvelutyöstä yleensä?

Kas tässä sinulle oikeaa tietoa, jonka olisit voinut hakea itsekin, jos äly riittäisi.

En ymmärrä, miksi ei voi itse etsiä tietoa, kun kerran on tietska käytössä....

http://www.pau.fi/@Bin/3035267/N-liite+1.11.2014.pdf

Ylläoleva on siis tes asiakastoimipaikkatyöstä.

Vierailija
5/7 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmasti yli 3000 euroa, onhan keskipalkkakin enemmän kuin tuo 3k. Ainakin jos laskee lisät ja lomarahat tuohon summaan.

 

Hahahahah. Suomalainen kateus kumpuaa useimmiten juuri luulosta.

Vierailija
6/7 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1800

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmasti yli 3000 euroa, onhan keskipalkkakin enemmän kuin tuo 3k. Ainakin jos laskee lisät ja lomarahat tuohon summaan.

Keskipalkka millä alalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi