Paljonko on postikonttorin työntekijän palkka?
Kommentit (7)
On varmasti yli 3000 euroa, onhan keskipalkkakin enemmän kuin tuo 3k. Ainakin jos laskee lisät ja lomarahat tuohon summaan.
Ei postikonttorin työntekijä saa pahemmin mitään lisiä, pientä iltalisää vaan, eikä takuulla ole lähelläkään 3000e liksa.
Oletko ap vähän tyhmä?
Miksi kuvittelet, että postitoimipaikan asiakaspalvelutyöstä maksettaisiin noin valtavan paljon enemmän kuin asiakaspalvelutyöstä yleensä?
Kas tässä sinulle oikeaa tietoa, jonka olisit voinut hakea itsekin, jos äly riittäisi.
En ymmärrä, miksi ei voi itse etsiä tietoa, kun kerran on tietska käytössä....
http://www.pau.fi/@Bin/3035267/N-liite+1.11.2014.pdf
Ylläoleva on siis tes asiakastoimipaikkatyöstä.
Vierailija kirjoitti:
On varmasti yli 3000 euroa, onhan keskipalkkakin enemmän kuin tuo 3k. Ainakin jos laskee lisät ja lomarahat tuohon summaan.
Hahahahah. Suomalainen kateus kumpuaa useimmiten juuri luulosta.
Vierailija kirjoitti:
On varmasti yli 3000 euroa, onhan keskipalkkakin enemmän kuin tuo 3k. Ainakin jos laskee lisät ja lomarahat tuohon summaan.
Keskipalkka millä alalla?
Ei.