Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Apua
20.11.2015 |
Olen Rv 19+0 ja ensimmäistä odottelen. Onko normaalia, että liikeet ei tunnu viellä? Tai en ole ainenkaan huomannut liikkeitä? Istukka on edessä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Hei,
edessä oleva istukka monesti vaimentaa vauvan liikkeitä niin paljon, että äiti ei niitä aina huomaa. Ei siis tarvitse olla huolissaan liikkeiden puuttumisesta :) Ensisynnyttäjän on myös usein vaikea erottaa liikkeitä muusta mahan pulputuksesta, koska ei ole kokemusta siitä, miltä liikkeet tuntuvat.
Voit odotella liikkeiden tuntumista ihan rauhassa :)