Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Työaika 7h,vain lyhyt ruokatunti
20.11.2015 |
Eikö pitäisi kuulua myös 2 kahvitaukoa? Tes on tässä perheyrityksessä tabu. Työntekijöiden oikeuksia poljetaan.
Kommentit (2)
Tuohan riippuu ihan TES:stä (tai jos sitä ei ole, niin työnantajasta). Meillä työaika on 7h 39min, ei palkallista ruokatuntia ja vain yksi 10min kahvitauko.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ota nyt ensin selvää, että onko teillä edes työehtosopimusta. Kaksi kahvitaukoa ei ole mikään itsestäänselvyys. Monissa paikoissa se toinen kahvitauko on pelkkää bonusta, ei lakisääteinen oikeus. Millä alalla saa pitää ruokaTUNNIN? Itse tykkäisin, jos olisi ruokatunti, kaksi kahvitaukoa ja joka tunti muuten vaan 10 minuuttia muuta chillailua...