Mikseivät PERSU -kansanedustajat tee tai toimi?!?!?
Eikö lähes kaikki nämä maan viimeisimmät
"Uudistukset" ole heidän teesejä vastaan.
Kommentit (6)
hmm.. persuja on vain osa eduskuntaa ja osa hallitusta. Tässä maassa on tapana että jos et saa yli puolta kaikista äänistä niin asioista täytyy sopia hallituskumppanien kanssa.
Tähän saakka se on kumminkin ollut Vihreitten syy (kannatus 7%) kun Suomeen on pakolaisia tullut. Niin ne ajat muuttuu ja takit kääntyy....
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 21:13"]
Samaa olen ihmetellyt. Matuja tunkee Suomi täyteen ja mitään ei tehdä?
[/quote]
Tähän on aika vaikea puuttua näkyvästi, kun eduskunnan selvä enemmistö on matutuksen kannalla, vaikka persut olisivat vastaan. Parempi vain tehdä hallituksessa se vähä mitä tehtävissä on.
rivipersujen tulisi erota puolueestaan jolloin hallitus hajoaisi.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 21:11"]
Eikö lähes kaikki nämä maan viimeisimmät "Uudistukset" ole heidän teesejä vastaan.
[/quote]
Ovat kuuliaisia Suurelle Johtajalleen Soinille, josta on kivaa olla ulkoministerinä. Ulkoministerinä taas ei pitkään olla, jos vetää liian erilaista linjaa kuin kaksi muuta hallituspuoluetta.
Kahden muun hallituspuolueen tavoitteena taas on luoda Suomeen halpatyömarkkinat. Siihen tähtäävät niin työelämän uudistusvaatimukset kuin mamumyönteisyys.
Jotta kivat vaan persuja äänestämään haksahtaneille :)
Samaa olen ihmetellyt. Matuja tunkee Suomi täyteen ja mitään ei tehdä?