Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen kotimaahan!

07.05.2007 |

meil on tyttö ollu alle 3 vuotiaan ekan kerran,oli eka isänsä kaa viikon ja sit jäi anoppilaan pariks kuukaudeks ilman meitä ku me tultiin suomeen.meil ei sillon ollu suomes asuntoa ja olin raskaana,sit toisen kerran tyttö jäi kun ite matkustin suomeen,otin vaan pojan mukaan.en mä oo koskaan epäilly et mies vois kidnapata tai muuta,en usko siit sellast.eikä sen niin ajatteliskaan,koska sen mielest lasten paikka on äidin luona.mut sun pitää luottaa sun vaistoihin kyl luulen et sä tunnet miehes niin hyvin et tiedät et voisko se tehä niin vai ei.ja nyt oon aatellu myös kesäl tulla suomeen ilman tyttöö,tai se on viel vähän epävarmaa.mut se on parempi et eka tutustut maahan.tiedät missä se sit on.mun miehen perhe on niin ihana et ei ollu epäilystäkään etten ois voinu jättää tyttöö niiden hoitoon ja hyvin ne sen hoitikin ei ollu valittamista.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme