Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko sportyfeel-tuotteet tulleet lidliin jäädäkseen
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 21:24"]On
[/quote]
Kiitos tiedosta. :) ei tarvitse siis hamstrata.
Hyvät katteet on, joten suomalaisilta "urheilijoilta" rahat pois.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 21:35"]Onko sarjassa mitään hyvä tuotetta
[/quote]
Palautusjuomat oli mun mielestä ihan jees.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hyvänmakuisia ne juomat ja kelpo välipala jos tarttee salin jälkeen käydä vielä vaik kaupassa ennen kuin saa ruokaa.
Joo, tulivat pysyvästi ja todella hyviä ja hyvälaatuisia. Erittäin vähän rasvaa (alle 1%) ja sokeria, paljon proteiinia. Kannattaa maistaa mustikka-jugurttipatukkaa, myös muut maut mansikka, omena, lakritsi maistuvat.
Alue: Aihe vapaa
Up