Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas tuli rakasteluvelvollisuus suoritettua

Vierailija
30.08.2015 |

Ja mies on tyytyväinen. Onneks mies tulee nopeesti, kun en anna niin usein. Taas saa olla vähän aikaa rauhassaä

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin naputtelen joskus alle minuutin mällit ineen. Tosin jaksan ja voin heti perään vetää uuden aktin ja se kestääkin yleensä jotain 5 minuuttia.

Vierailija
2/24 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää että itse koen vähän samoin, ap. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttista teillä :D

Vierailija
4/24 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:57"]

Ja mies on tyytyväinen. Onneks mies tulee nopeesti, kun en anna niin usein. Taas saa olla vähän aikaa rauhassaä

[/quote]

Koskas sinä ajattelit alkaa nauttimaan seksistä?

Vierailija
5/24 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli joskus noin, mutta se meni ohi kun lopetin hormonaalisen ehkäisyn. Sen jälkeen seksi on maistunut hyvin ja perusteellisesti. Olen itsekin ollut huomattavasti paremmalla tuulella ja huomannut mitä mielenkiintoisempia paikkoja missä homma onnistuu. Mies tykkää myös. On ihanaa olla halukas, innokas ja ihan kihistä kun tietää, että pääsee taas puuhastelemaan!

Vierailija
6/24 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ehkäisyä käytät hormonaalisen tilalla?

Vierailija
7/24 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 21:02"]

Minullakin oli joskus noin, mutta se meni ohi kun lopetin hormonaalisen ehkäisyn. Sen jälkeen seksi on maistunut hyvin ja perusteellisesti. Olen itsekin ollut huomattavasti paremmalla tuulella ja huomannut mitä mielenkiintoisempia paikkoja missä homma onnistuu. Mies tykkää myös. On ihanaa olla halukas, innokas ja ihan kihistä kun tietää, että pääsee taas puuhastelemaan!

[/quote]

Ehkä sun ei kannata tällaisella teinipalstalla mainostaa tuollaista. Teiniraskaudet ja abortit sitten vaan lisääntyy.

Vierailija
8/24 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty nauttimaan, vaikka rakastankin miestäni ja koen hänet kiihoittavana. Masennus ja lääkitys takaa sen, että ei vois seksi vähempää kiinnostaa. Ap.

Vierailija
9/24 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 21:04"]Mitä ehkäisyä käytät hormonaalisen tilalla?
[/quote]
Anaali- ja suuseksiä.

Vierailija
10/24 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on todella normaalia.

Vierailija
11/24 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 21:04"]Mitä ehkäisyä käytät hormonaalisen tilalla?
[/quote]
Anaali- ja suuseksiä.
[/quote]heheh

Vierailija
12/24 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika kauhealta :/

Vierailija
13/24 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia jossain vaiheessa pitkää avioliittoa. Harvallapa tuollaisia ei olisi ollut.

Vierailija
14/24 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloittaja olet tuollaisen miehen kanssa kimpassa, jos et nauti rakastelusta hänen kanssaan vaan olet velvollisuudesta, Huom: minkä ihmeen velvollisuuden takia yhdynnässä miehesi kanssa? Kuka pakottaa sinut naimaan miehesi kanssa, jos et itse haluaisi edes? Olet älyttömin nainen, mitä tiedän.

Itse olen rakastellut vuosia mieheni kanssa aina vain meidän molempien niin tahtoessamme, enkä ikinä jonkin velvoitteen takia.  Aloittajalle vihjeenä, että ero miehestäsi, jos sua ei huvita rakastella hänen kanssaan. Jotain vikaa täytyy olla sussa ja naimahaluissasi.

Vierailija
15/24 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 21:53"]

Miksi aloittaja olet tuollaisen miehen kanssa kimpassa, jos et nauti rakastelusta hänen kanssaan vaan olet velvollisuudesta, Huom: minkä ihmeen velvollisuuden takia yhdynnässä miehesi kanssa? Kuka pakottaa sinut naimaan miehesi kanssa, jos et itse haluaisi edes? Olet älyttömin nainen, mitä tiedän.

Itse olen rakastellut vuosia mieheni kanssa aina vain meidän molempien niin tahtoessamme, enkä ikinä jonkin velvoitteen takia.  Aloittajalle vihjeenä, että ero miehestäsi, jos sua ei huvita rakastella hänen kanssaan. Jotain vikaa täytyy olla sussa ja naimahaluissasi.

[/quote]

Elämä opettaa vuosikymmenten liitossa. Vuosia saattaa mennä ihan ok, mutta joskus ne vastamäet tulevat parisuhteeseen ja se ei tarkoita että kannattaisi erota. Teikäläiset toki eroavat heti pienestäkin riidasta.

Vierailija
16/24 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 22:17"]

[/quote]

Elämä opettaa vuosikymmenten liitossa. Vuosia saattaa mennä ihan ok, mutta joskus ne vastamäet tulevat parisuhteeseen ja se ei tarkoita että kannattaisi erota. Teikäläiset toki eroavat heti pienestäkin riidasta.

[/quote] Noh, eipä olla vieläkään erottu, ja oltu yhdessä sentään miltei 30 vuotta, ja seksi on ollut aina hyvää ja laadukasta, jos on joskus ollut hieman hiljaisempaakin sillä saralla, mutta siihenkin on ollut omat syynsä, mutta velvollisuudesta en ole ikinä rakastellut mieheni kanssa, vaan omasta halusta ja ennen kaikkea yhteisestä halusta!!! Riitoja tulee ja menee, niitä on jokaisessa pitkässä parisuhteessa.  Mutta ihmettelen vaan aloittajan seksielämää, että kun velvollisuudesta jos vaan antaa miehelleen, niin ja sitten nauttii kun saa olla pitkän aikaa rauhassa, niin hoh, hoijaa, miksi sitten aloittaja olet edes parisuhteessa, koska siihen kuuluu rakastelu ja seksi.

Vierailija
17/24 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 22:26"]

[/quote]

[/quote] Noh, eipä olla vieläkään erottu, ja oltu yhdessä sentään miltei 30 vuotta, ja seksi on ollut aina hyvää ja laadukasta, jos on joskus ollut hieman hiljaisempaakin sillä saralla, mutta siihenkin on ollut omat syynsä, mutta velvollisuudesta en ole ikinä rakastellut mieheni kanssa, vaan omasta halusta ja ennen kaikkea yhteisestä halusta!!! Riitoja tulee ja menee, niitä on jokaisessa pitkässä parisuhteessa.  Mutta ihmettelen vaan aloittajan seksielämää, että kun velvollisuudesta jos vaan antaa miehelleen, niin ja sitten nauttii kun saa olla pitkän aikaa rauhassa, niin hoh, hoijaa, miksi sitten aloittaja olet edes parisuhteessa, koska siihen kuuluu rakastelu ja seksi.

[/quote]

Minäpä olen ollut 60 vuotta avioliitossa. Puolet enemmän kuin sinä ja kyllä niitä ongelmia tulee vielä teillekin.

Vierailija
18/24 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua äitikin on täällä linjoilla! N49

Vierailija
19/24 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 22:26"]

[/quote]

[/quote]

Entä jos miehesi haluaisi 10 kertaa päivässä seksiä, olisitko jaksanut 30 vuotta antaa joka päivä 10 kertaa ja vielä halukkaana? Jos teille on sattunut hyvä suhde missä seksihalut kohtaa niin voi olla vaikeaa ymmärtää että kaikille ei ole suotu samaa. Ilmeisesti sulla ikääkin on kertynyt sen verran, että luulisi olevan enemmän ymmärrystä maailmanmenosta kuin vain oman parisuhteen verran.

Vierailija
20/24 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 21:04"]Mitä ehkäisyä käytät hormonaalisen tilalla?
[/quote]
Anaali- ja suuseksiä.
[/quote]
Kysyttiin ehkäisyä, ei panotapaa.