Montako tatuointia sinulla on?
Kommentit (28)
Kaksi eläintä, poikani ja paras ystäväni.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:35"]Kaksi eläintä, poikani ja paras ystäväni.
[/quote]
Poikasi ja paras ystäväsi ovat eläimiä?
No eipä kait siinä mitään.
Yksi. Liittyy lapseeni. Enempää tuskin tulee ja tämäkään ei ole näkyvässä paikassa mutta kaunis ja tärkeä minulle.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:35"]Kaksi eläintä, poikani ja paras ystäväni.
[/quote]
Reps xD :'D kivoja eläimiä sulla :)))
Ei yhtään ja tuskin koskaan tuleekaan yhtään.
Yksi, sydän jossa lukee sisällä ihan pienellä "mom".
Pienenä piirtelin sellasia äidilleni ja nyt sitten halusin äitini kuoltua ottaa itselleni.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:34"]0
En ikinä ottaisi mitään typerää tatuointia.
[/quote]
Tämähän oli sitten ihan oikea ketju sinulle ;)
8 tatuointia ja kaikki liittyy elämän matkan varrella sattuneisiin karikkoihin,niistä selviämiseen ja ilon aiheisiin. Minun tarinaani:-)
1 iso maori on jalassa jonka olen itse suunnitellut. Siinä on kaikkea minuun liittyvää sälää symboleina; lapset, ammattini, kotipaikkani jne. 10v meni suunnitellessa, mutta hyvin suunniteltu onkin puoliksi tehty.
6 Tatuointia löytyy eri puolilta kehoa.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:34"]0 En ikinä ottaisi mitään typerää tatuointia. [/quote] Tämähän oli sitten ihan oikea ketju sinulle ;)
[/quote]Jos kysymys on "Montako tatuointia sinulla on" eikö vastaus voi olla 0?
Kolme. Muistotatuointi mummille, pöllö ja tatuointi lapsistani.
Kolme tatuointia, joista kaksi on poistovaiheessa.
Toisessa käsivarressa on lohikäärme ja toisessa tribaalipääkallohässäkkä ja ne on poistossa, selässä tekstitatuointi joka saa jäädä. Ja enempää en ota koskaan.
0
En ikinä ottaisi mitään typerää tatuointia.