Taajama-aluella vapaana juoksevan koiran saa lopettaa
Kommentit (9)
On kokemusta noista vapaana juoksevista koirista. Mietin vaan mitä koiran omistaja mahtaa ajatella jos ottaa kiinni ja vääntää niskat nurin?
Ei ole sallittua. Lainvastaista toimintaa on tuollainen.
Ei ole onneksi sallittua. Ja jos olisikin niin tuskin kukaan haluaisi tehdä sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sallittua. Lainvastaista toimintaa on tuollainen.
Todellakin on laillista. Koiran omistajalle vielä syyte ja isot sakot ja korvaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sallittua. Lainvastaista toimintaa on tuollainen.
Todellakin on laillista. Koiran omistajalle vielä syyte ja isot sakot ja korvaukset.
Kyllä. Ja samalla teet ympäristöteon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sallittua. Lainvastaista toimintaa on tuollainen.
Todellakin on laillista. Koiran omistajalle vielä syyte ja isot sakot ja korvaukset.
Nyt ymmärrän, miksi pöpilässä halutaan kerätä kännykät pois.
Kuule kaikenlaista on tullut tehtyä, mutta ei ole ollut tapana niistä perästä päin somessa leveillä. Vähentää huomattavasti kiinni jäämisen riskiä.