Montako tatuointia sinulla on?
Kommentit (28)
Ei yhtään, mutta useampaa olen suunnitellut, kunhan saan rohkeutta (neulakammo) ja rahaa.
Niitä ei oikein voi laskea kun on useampi kokonaisuus ja kerralla tehty useampia pieniä kuvia.. Mutta 8 kertaa olen ollut tatuoitavana. Hiha täynnä ja muualla pari kuvaa lisää.
Yksi tatuointi tällä hetkellä, kaksi old school-pääskyä. Tykkään edelleen hirveästi, pitkään harkittu ja minulle monimerkityksellinen vaikka aihe onkin perinteinen. Olen miettinyt myös toista tatuointia pari vuotta, alan olla aika valmis aiheen suhteen joten olisin jo valmis toteuttamaan tämän, mutta olen kärsivällinen asian suhteen. Tatuointi on mulle aika iso asia vaikka niistä pidänkin paljon. Tästä seuraavasta on tulossa isompi ja se tulee jalkaan.
5. Mieheni nimi rinnassa. Yksi on rakkaan edesmenneen sonnin (kyllä, luit oikein) kuva ja loput on kans nimiä mutta mitä nimiä, sitä en kerro koska joku tulee kuitenkin haukkumaan. Kaikilla näillä on mulle tärkeä merkitys joten en halua antaa kellekään ilkkumisen iloa. Sijainnit kuitenkin voin kertoa eli niska ja käsivarsi. Kaikki nämä ovat tärkeä osa minua ja elämäntarinaani.
Alaselässä makee tribaali, pääsin länpimillä keleillä sitä farkkujen kans vilautteleen ku pysty pitää napa paitaa. Se oli mun eka tattoo. Sit mul on seläs sellainen classinen ruusu ja kolme perhosta siin ynpäril ne perhoset on yhden tauskin biisin mukaan. Olkapäässä mulla on mun ja mun exän nimet kiinalaisilla kirjaimilla. Näkyvimmät tatoot on rinnoissa sellaiset tassut, ne on mun ekan koiran muistoks. Nyx miehen kanssa otettiin sormus tatuoinnit ja aijon exän nimen päälle ottaa jonku peittotatskan. Harmi et tatskaus on nikn kallista. :(
16, molemmissa käsissä olkapäistä rystysiin ja selässä ja kylkiluissa.
Kaksi. Kasvi- ja eläinaiheita, joilla on itselleni merkitystä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:53"]Kolme tatuointia, joista kaksi on poistovaiheessa.
Toisessa käsivarressa on lohikäärme ja toisessa tribaalipääkallohässäkkä ja ne on poistossa, selässä tekstitatuointi joka saa jäädä. Ja enempää en ota koskaan.
[/quote]
Millainen valopää pitää olla että ottaa itseensä sellaisia kuvia joita ei halua pitää?