Miksi sitä yritetään kieltää, että juuri naiset ovat muuttuneet, eivät miehet?
Miehet ovat edelleen ihan yhtä kunnollisia kuin sata vuottakin sitten. Naisista sen sijaan ainakin puolet on Suomen kaltaisissa yhteiskunnissa luopuneet kunnollisuudesta ja hyvän naiseuden ominaisuuksista. Siitä seuraa sitten sukupuolten väliset ristiriidat, kaikki omituinen seksuaalisuuden korostaminen (Pride-liike jne.), miesten syrjäytyminen, parisuhteiden huono kestävyys, syntyvyyden lasku, teollisuuden ja vientibisneksen alennustila jne.
Kommentit (194)
Hankkisit saatana elämän ja lakkaisit jankuttamasta tätä paskaa kuin joku aivokuollut pökkelö. Äitisikin häpeää sua.
Nykypäivänä saa olla vaikka hevonen. Ehkä se haittaa parisuhde markkinoita.
Suomalaiset miehethän ovat romahtaneet. Kun itse olin lapsi 70 -luvulla suomalaisen miehen kunnia oli elättää perhettään, olla hyvä isä ja aviomies. Kouluttauduttiin tai paiskittiin sitten tehtaassa töitä, mutta perheen eteen aina. Nykyisin miehet eivät halua avioon, eivät halua lapsia, eivät halua elättää perhettään. Kuvitellaan, että voidaan käydä pikaisesti pimpalla jossain ja sitten hakata pelikonetta ja juoda kaljaa kavereiden kanssa ilman sitoumuksia. Ei se naisille kelpaa.
Sata vuotta sitten mies kävi töissä ja nainen hoiti kotityöt. Mies ajattelee edelleen, et nainen työnsä ohella myös hoitaa kotityöt.
Nimenomaan, miehet ovat jämähtäneet aikaan sata vuotta sitten ja naiset ei tee sellaisella miehellä paskaakaan nykymaailmassa. Ei ne tehnyt ennenkään, mutta oli pakko.
Niin. Miehet ovat yhtä kunnollisia kuin sata vuotta sitten ja lopussa kerroitkin millaisella tasolla heidän kunnollisuutensa on eli mies syrjäytyy kun kukaan ei jaksa enää vetää kivirekeä perässään. Siihen jää kivireki kitisemään keskenään.
Siellä Turkissa olisi vieläkin oottamassa niitä slaavinaisia. Koita nyt avata se Tinderi..
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehethän ovat romahtaneet. Kun itse olin lapsi 70 -luvulla suomalaisen miehen kunnia oli elättää perhettään, olla hyvä isä ja aviomies. Kouluttauduttiin tai paiskittiin sitten tehtaassa töitä, mutta perheen eteen aina. Nykyisin miehet eivät halua avioon, eivät halua lapsia, eivät halua elättää perhettään. Kuvitellaan, että voidaan käydä pikaisesti pimpalla jossain ja sitten hakata pelikonetta ja juoda kaljaa kavereiden kanssa ilman sitoumuksia. Ei se naisille kelpaa.
Myös naisen rooli oli erilainen. Miksi tasa-arvo koskisi vain naisia? Miksi ihmeessä miehen tulisi elättää koko kööri itsellisen, voimaantuneen naisenkin hankkiessa oman elantonsa?
Ootko sä se yksinäinen mies, torin vieressä asut, säkö täällä spämmäät naisista taas
Vierailija kirjoitti:
Sata vuotta sitten mies kävi töissä ja nainen hoiti kotityöt. Mies ajattelee edelleen, et nainen työnsä ohella myös hoitaa kotityöt.
Miksei tilastot sitten tue tätä miesvihamielistä paskaa?
Vierailija kirjoitti:
Teen 80% kotitöistä meidän suhteessa.
Ensin säästin, otin lainaa ja maksoin kalliin asunnon.
Sitten teen 80% kotitöistä ja nainen asuu puolet ajasta porukoillaan.
Olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei tue? Tilastojenkin mukaan naiset tekevät paljon enemmän kotitöitä kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei tue? Tilastojenkin mukaan naiset tekevät paljon enemmän kotitöitä kuin miehet.
Ei ole totta ajankäyttötutkimuksen mukaan. Ja naiset listaa kotitöiksi mm "yhteydenpidon sukulaisten kanssa" 😄😄😄😄😄
Tottakai naiset ovat muuttuneet, koska itseään kunnioittava nainen ei alistu kotiorjaksi.
Miehet sen sijaan ovat pysyneet samana, koska he unelmoivat yhä edelleen omasta kotiorjasta
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös naisen rooli oli erilainen. Miksi tasa-arvo koskisi vain naisia? Miksi ihmeessä miehen tulisi elättää koko kööri itsellisen, voimaantuneen naisenkin hankkiessa oman elantonsa?
Mikä se miehen rooli sitten on? Istua siellä pimeässä nurkassa kaljatölkin kanssa hakkaamassa pelikonetta? Täysin hyödyttömänä loisena?
Eli myönnät, että miehet ovat samanlaisia misogyynejä mitä 100 vuotta sitten, kun taas naiset ovat saaneet ajettua itselleen samoja oikeuksia mitä miehet ja siten elämä on muuttunut mieskeskeisyydestä omaelämäkeskeisyydeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, no älkää sitten väittäkö, että VAIN naiset ovat muuttuneet, kun koko yhteiskunta on muuttunut. Ja minusta muutos on ollut hyvän suuntaista. Se, että joku mies jämähtää arvoinensa jonnekin 100 vuoden taakse, ei ole naisten vika.
Ihmisillä on nykyään oletus, että rahaa tienataan yhdessä ja kotityöt ja lapset hoidetaan yhdessä. Jos se ei käy sinulle, niin sitten voi olla kivinen tie löytää puolisoa, oli sitten kyseessä mies tai nainen.
Siis naiset eivät suostu hellan ja nyrkin väliin.
Taas yksi naisvihaa tihkuva aloitus.