Lue keskustelun säännöt.
Vastaanottokeskuksen lipputankoon vietiin natsilippu
29.08.2015 |
Kommentit (4)
No missä kaikki persut? Miksei syytetä asukkaita tästäkin, kuten autojen naarmutuksesta?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
aika helppo selvittää kuka kun tuskin monilla pohjoisen miehellä on sympatiat lapin polttaja natsien puolella. sinällään mielenosoitus lipulla väkivallan sijaan on hyvä :)
Lapin polttominen oli ihan yleistä vetäytyvän osapuolen suorittamaa poltetun maan taktiikkaa sodassa.
Omat koirat puri.