Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ensimmäinen avioliittosi ei kestänyt?

Vierailija
29.08.2015 |

Kysymys otsikossa. 

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en jaksanut rakastaa.

Vierailija
2/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä eronnut mutta jossain vaiheessa aion.Mies pahoinpidellyt mua muutaman kerran vuosien aikana ja minusta tullut hermoheikko.Eiköhän siinä syytä tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ensimmäinen avioliittoni ja jos se päättyy eroon, niin syitä ovat miehen henkinen väkivalta, miehestä johtuva sukupuolielämän puuttuminen, miehen haluttomuus panostaa suhteeseen ja korjata kanssani em. ongelmat sekä minun puoleltani tunteiden hiipuminen.

Vierailija
4/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:29"]Tämä on ensimmäinen avioliittoni ja jos se päättyy eroon, niin syitä ovat miehen henkinen väkivalta, miehestä johtuva sukupuolielämän puuttuminen, miehen haluttomuus panostaa suhteeseen ja korjata kanssani em. ongelmat sekä minun puoleltani tunteiden hiipuminen.
[/quote]
Anna mennä!

Vierailija
5/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä eka kohta loppuu, koska en jaksa olla enää se yksinkertainen piika ja kaikkien asianhoitaja. Haluan tasapuolisen kumppanin, rakastajan ja läheisyyttä sekä keskuustelukaverin. Näitä ei nyt ole. Muuten hyvä mies. Mutta ei kiinnosta vaimo enää mitenkään. Arvostan itseni sen verran, että olen mieluummin yksin, kun kynnysmatto. Puhuminen ei auta. Vuosia kokeiltu tai siis minä puhun.

Vierailija
6/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin vääristä syistä naimisiin, sitä kesti vain vuoden. Koko suhde kesti vain kaksi vuotta. Olin huolissani ja koin velvollisuutta auttaa eksääni elämässään eteenpäin, mutta suhde ja naimisiinmeno ei ollut todellakaan ratkaisu siihen. Olin nuori ja hän oli ensirakkauteni, pistän sen noiden piikkiin. Onneksi nykyään olen viisaampi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:39"]Tämä eka kohta loppuu, koska en jaksa olla enää se yksinkertainen piika ja kaikkien asianhoitaja. Haluan tasapuolisen kumppanin, rakastajan ja läheisyyttä sekä keskuustelukaverin. Näitä ei nyt ole. Muuten hyvä mies. Mutta ei kiinnosta vaimo enää mitenkään. Arvostan itseni sen verran, että olen mieluummin yksin, kun kynnysmatto. Puhuminen ei auta. Vuosia kokeiltu tai siis minä puhun.
[/quote]On hyvä mies, mutta sua ei vaimo kiinnosta. Hmm, mua alkoi nyt kiinnostaa tämä kolmiodraama.

Vierailija
8/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:18"]Koska en jaksanut rakastaa.
[/quote] sama täällä. Mies alkoholisoitui (lievästi, eron jälkeen pahemmin) ja masentui. Seksi hiipui ja alkoi molemminpuolinen vittuilu. En jaksanut enää yrittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:39"]Tämä eka kohta loppuu, koska en jaksa olla enää se yksinkertainen piika ja kaikkien asianhoitaja. Haluan tasapuolisen kumppanin, rakastajan ja läheisyyttä sekä keskuustelukaverin. Näitä ei nyt ole. Muuten hyvä mies. Mutta ei kiinnosta vaimo enää mitenkään. Arvostan itseni sen verran, että olen mieluummin yksin, kun kynnysmatto. Puhuminen ei auta. Vuosia kokeiltu tai siis minä puhun.
[/quote]On hyvä mies, mutta sua ei vaimo kiinnosta. Hmm, mua alkoi nyt kiinnostaa tämä kolmiodraama.
[/quote]

Minä vaimo ja yksi mies.

Vierailija
10/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde alkoi vähitellen muuttua kämppäkaveruudeksi. Viimeinen niitti oli kuitenkin miehen uusi tyttöystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies löi.

Vierailija
12/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset hakee eroa aika monesta eri syystä. Usein vain tylsistytään siihen mieheen ja lähdetään. Ja sama toistetaan useamman kerran elämässä. Pettäminen on oikeastaan harvinaisempi syy.

Miehellä pitää olla todella hyvä syy jos hakee eroa. Jos mies hakee eroa, tiedän että nainen on pettänyt tai väkivaltainen hullu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies rakastui työkaveriinsa. Hän olisi pitänyt meidät molemmat, mutta minä tein aloitteen lähteäkseen. Ehdimme olla naimisissa 19 vuotta.

Vierailija
14/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:15"]Koska mies rakastui työkaveriinsa. Hän olisi pitänyt meidät molemmat, mutta minä tein aloitteen lähteäkseen. Ehdimme olla naimisissa 19 vuotta.
[/quote]

Miten siis käytännössä olisi toiminut toi että molemmat pitänyt? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:12"]

Naiset hakee eroa aika monesta eri syystä. Usein vain tylsistytään siihen mieheen ja lähdetään. Ja sama toistetaan useamman kerran elämässä. Pettäminen on oikeastaan harvinaisempi syy.

Miehellä pitää olla todella hyvä syy jos hakee eroa. Jos mies hakee eroa, tiedän että nainen on pettänyt tai väkivaltainen hullu.

[/quote]

Tämä on tosi. Varsinkin jos on lapsia. Jos mies hakee eroa lastensa äidistä, niin varmasti on kyseessä joku väkivaltainen henkilö tai pettäjä. En tiedä kovin monta miestä joka olisi hakenut eroa, ehkä yhden. Ja hänen vaimo olikin mielisairaalassa.

Miehet pystyvät kestämään huonoakin liittoa kauemmin kuin naiset. Ainakin lasten vuoksi. Eron jälkeen ei välttämättä pääse heitä tapaamaan kovin usein.

Vierailija
16/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo valitti että minulla on liian pitkä.  Jaaha.  Toiset tykkäs.

Vierailija
17/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:18"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:15"]Koska mies rakastui työkaveriinsa. Hän olisi pitänyt meidät molemmat, mutta minä tein aloitteen lähteäkseen. Ehdimme olla naimisissa 19 vuotta. [/quote] Miten siis käytännössä olisi toiminut toi että molemmat pitänyt? :D

[/quote]

hän ehdotti, että joka toinen viikko on toisella meistä "vapaa viikko" eli saa tehdä mitä haluaa. Ehdotti, että ostetaan yksiö kakkosasunnoksi sille viikolle. Ja joka toinen viikko päivystää kotona lasten kanssa. Ja suku ei olisi tiennyt mitään.

Vierailija
18/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ja henkinen väkivalta.

Vierailija
19/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuoli syöpään.

Vierailija
20/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:21"]

Vaimo valitti että minulla on liian pitkä.  Jaaha.  Toiset tykkäs.

[/quote]Eiks hää tutustunut siihen ennen hääyötä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi