Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ensimmäinen avioliittosi ei kestänyt?

Vierailija
29.08.2015 |

Kysymys otsikossa. 

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko miehenne muuttuneet avioliiton aikana vai sokeuttiko rakkaus?

Vierailija
42/45 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:19"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:12"]

Naiset hakee eroa aika monesta eri syystä. Usein vain tylsistytään siihen mieheen ja lähdetään. Ja sama toistetaan useamman kerran elämässä. Pettäminen on oikeastaan harvinaisempi syy.

Miehellä pitää olla todella hyvä syy jos hakee eroa. Jos mies hakee eroa, tiedän että nainen on pettänyt tai väkivaltainen hullu.

[/quote]

Tämä on tosi. Varsinkin jos on lapsia. Jos mies hakee eroa lastensa äidistä, niin varmasti on kyseessä joku väkivaltainen henkilö tai pettäjä. En tiedä kovin monta miestä joka olisi hakenut eroa, ehkä yhden. Ja hänen vaimo olikin mielisairaalassa.

Miehet pystyvät kestämään huonoakin liittoa kauemmin kuin naiset. Ainakin lasten vuoksi. Eron jälkeen ei välttämättä pääse heitä tapaamaan kovin usein.

[/quote]

Mä tunnen useammankin miehen, joilla on sivusuhde, mutta haluavat pitää MYÖS vaimonsa, eivätkä sen takia halua eroa. Vaimo laittaa sitten eron lopulta vireille, kun mies ei halua luopua rakastajatteresta eikä vaimosta. Tämä on todella yleistä!!

[/quote]

Todella yleistä ?

Lähdetäänkö sitten olettamuksesta että vähintään puolella aviomiehistä on avioliiton ohella sivusuhde. Sitä kutsuisin jo yleiseksi ilmiöksi. Väkisinkin tulee mieleen että osa näistä sivusuhteiden "rakastajattarista" pyörittää siten useampaa aviomiestä - jo ihan tilastollisena välttämättömyytenä.

Itse väittäisin että nämä avioliitossa sivusuhdetta pyörittävät ihmiset - niin miehet kuin naiset - ovat Suomessa varsin marginaalinen ilmiö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:42"]

Nuorena mennessämme naimisiin odotin suhteelta aivan eri asioita kuin nykyään. Elämä muuttuu, vaikka kuinka ajattelee tahtovansa kunnes kuolema erottaa. Erosin yli 15 v. suhteesta lähinnä tunneyhteyden puuttumisen, kohtaamattomuuden ja olemattoman seksielämän vuoksi. Asioiden korjaantuminen tyydyttävään kuntoon olisi vaatinut koko suhteen kääntämistä päälaelleen. Miehellä ei ollut siihen taitoa eikä halua, eikä minulla ollut voimia eikä halua.

[/quote]

minä väitän, että tässä kiteytyy se, miksi nuorena solmitut suhteet eivät kestä. Suhteen kyllä voisi muuttaa, mutta ei ole halua eikä jaksamista.

Vierailija
44/45 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/45 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 08:21"]

Ovatko miehenne muuttuneet avioliiton aikana vai sokeuttiko rakkaus?

[/quote]

muuttui. Huonot piirteet kun tuppaavat pahenemaan itse kullakin, kun ikää tulee lisää.

vielä vuosi ennen eroa minäkin vastasin av:n galluppeihin "uskotteko että ette eroa", että olen 99,9 % varma, etten eroa....tänä päivänä en tuomitse enää ketään. 

 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä