Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viimeksi valittiin musta presidentti, tällä kertaa oranssi?

Vierailija
29.08.2015 |

:D Ihan totta mä en voi ottaa tosissani tota Donalt Trumppia ensinnäkään ihan sen ulkoisen habituksen vuoksi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vitsi keksin vielä paremman otsikon! Orange is the new black?:D

Vierailija
2/12 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei... :D keksi joku vielä sen tukasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestettiinkö se idiootti oikeasti presidentiksi?

Vierailija
4/12 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD

Vierailija
5/12 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:17"]

:D Ihan totta mä en voi ottaa tosissani tota Donalt Trumppia ensinnäkään ihan sen ulkoisen habituksen vuoksi.

[/quote]

Kuka vittu sun mielipiteestäsi mitään välittääkään? Sä et ole edes amerikkalainen.

Vierailija
6/12 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:17"]:D Ihan totta mä en voi ottaa tosissani tota Donalt Trumppia ensinnäkään ihan sen ulkoisen habituksen vuoksi.
[/quote]
Varastit tuon letkautuksen lehdestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:18"]

Ei vitsi keksin vielä paremman otsikon! Orange is the new black?:D

[/quote]

Ei saakeli. :'D

Vierailija
8/12 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on se aika uskomattoman ääliön oloinen tyyppi. :D Eilen luin siitä kirjoitetun seksismiuutisen kommentteja ja surullisen monen mielestä Trump tuntuu olevan äjjä, mutta no, voiko junteilta muuttaa odottaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahahaha tää oli hyvä ap :DD

Vierailija
10/12 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:31"]

Joo, on se aika uskomattoman ääliön oloinen tyyppi. :D Eilen luin siitä kirjoitetun seksismiuutisen kommentteja ja surullisen monen mielestä Trump tuntuu olevan äjjä, mutta no, voiko junteilta muuttaa odottaakaan.

[/quote] Eipas taas nimitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:17"]

:D Ihan totta mä en voi ottaa tosissani tota Donalt Trumppia ensinnäkään ihan sen ulkoisen habituksen vuoksi.

[/quote]

Kuka vittu sun mielipiteestäsi mitään välittääkään? Sä et ole edes amerikkalainen.
[/quote]
Ilmeisesti sinä kun noin herneen vedit nenään.

Vierailija
12/12 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kommentoi omaan ketjuunsa tosi innokkaasti. Edes se oranssi kaljupää ei ole noin pinnallinen typerys. Tuo vitsi ei olisi erityisen huvittava, vaikka olisitkin keksinyt sen itse - harmi, ettet ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi